  • Data: 2019-12-03 23:02:09
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 22:31, Budyń pisze:

    > mam termeta, zasobnik pionowy z wężownicą, nie wiem jaka to wężownica. Termet o ile
    dobrze widze do nagrzewania cwu wali pełną mocą, woda w wężownicy osiąga 70-75stopni,
    taktowania nie ma nigdy (dla cwu)

    > b.

    Jest tylko nie zwracasz na to uwagi.

    Jak masz zasobnik z długą wężownicą to kocioł zaczyna grzać pełną mocą,
    a później zmniejsza się moc, aż do osiągnięcia mocy minimalnej. Pod
    koniec ładowania zasobnika kocioł zaczyna taktować. Ale im niższa moc
    minimalna kotła i im większa wężownica to tym krócej trwa ten okres
    taktowania.

    Możesz też tego nie zauważyć, bo kocioł może cały czas wyświetlać, że
    grzeje CWU, a palnik na krótkie chwile gaśnie i ponownie odpala, kiedy
    temperatura wody dochodzi do zadanej wartości.