    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Turbina wiatrowa
    Date: Fri, 27 May 2011 11:21:00 +0200

    Dnia 27-05-2011 o 10:45:39 robercik-us <r...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > No i... Panowie! idea super, tylko - jak zwykle bywa w
    > zbiurokratyzowanym państwie, urzędnicy...
    >
    > W MPZP stoi jak byk zapis, że nie wolno... i dupa blada :-(
    Można się było spodziewać :(

    > W imię ekologii nie można budować ekologicznych urządzeń do pozyskiwania
    > energii...
    > Aaach... wydusić tych wszystkich idiotów-pseudoekologów !!! Wg nich
    > lepszy jest kocioł-śmieciuch i kopcenie, od wiatraka, bo... psuje
    > krajobraz, czy zagraża jakimś tam ptaszkom, które by nad moim domem
    > zechciały raz na czas przelecieć.

    Popytaj o kolektory , czy na np na dachu możesz takowe zainstalować,
    bo wg mnie to lepszy pomysł, poza tym masz las blisko to mozesz się
    holcgazem zaintersować, mały generatorek na 2KW z silnikiem 4 suwem+
    wytwornica gazu i masz prąd prawie za darmo, spokojnie 1KW powinno
    wyciągnąć.
    Sam nad czymś takim pomyslę w zimie :)
    Tutaj troche info
    http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/gaz-drzewny-do-si
    lnika/
    rowerek :)
    http://www.gengas.nu/bilder/cykel.shtml

    Tutaj przykłąd jak to było kiedyś popularne:
    http://www.gengas.nu/kuriosa/index.shtml

    --
    Pozdr
    JanuszK