    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Użyczanie prądu sąsiadowi
    Date: Sun, 4 Jun 2017 20:29:40 +0200

    W dniu 04.06.2017 o 13:49, nadir pisze:
    > Ale generalnie to w czym problem?
    > Zakład Energetyczny ma gówno do gadania jeżeli jeden sąsiad chce
    > udostępnić prąd drugiemu.
    No niestety tak nie jest, bo taryfa budowlana jest droższa i można
    podpaść pod kradzież energii. Ja wiem, że to bez sensu, ale przepisy i
    prawo z logiką mają czasami niewiele wspólnego. W tym przypadku chronią
    interesy ZE. Tak samo buntuję się na opłaty za parkowanie na terenie,
    który NIE JEST własnością miasta, a żądają za parkowanie kasy.

    > Dzielcie się ile chcecie a czym mniej formalności i papierów tym lepiej.
    Też tak mówię, że im mniej, tym lepiej, ale nie zawsze tak się da.
    Jacek