  • Data: 2020-06-23 11:40:22
    Temat: Re: Uzyskaj pożyczkę tutaj
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2020 10:41:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Chętnie ale tylko bezzwrotne pożyczki mnie interesują. I druga sprawa. Ile trzeba
    wpłacić zanim dostanie się pożyczkę?

    Skoro bezzwrotna to wpłacaj ile tam chcą i tak będziesz do przodu.
    No chyba że zechcą wpłaty pierwszej więcej jak pożyczki;)
    Ps
    Głupich na świecie nie brakuje.
    Znam osobę pracująca w placówce western Union i średnio raz w tygodniu ktoś tam
    przyłazi wpłacać prowizję na pożyczke, zaliczkę na zakup psa, podatek za spadek itp.