    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wełna na dach
    Date: Mon, 26 Mar 2012 09:40:22 +0200

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jklirp$nqc$1@inews.gazeta.pl...

    > To prawda. Dali mi taką jak uważali. Nie wnikałem co dają..
    > Unimatę trzeba ucisnąć żeby doszła w nierówności.

    Kupiłem na próbę 2 rolki Unimaty i rolkę Supermaty. Unimatę układa się
    kiepsko, Supermatę niewiele lepiej... Fakt, że robię to pierwszy raz w
    życiu.

    Na początku ciąłem warstwy o szerokości 2cm większej niż rozstaw krokwi, ale
    słabo się trzyma (środek warstwy wełny odchodzi od membrany). Potem ciąłem o
    5-6cm więcej niż rozstaw krokwii - trzyma się lepiej, ale też wygina...
    Wygląda to teraz źle, nierówno. Będę musiał od razu sznurować, inaczej tego
    nie widzę.

    A może spróbować jakieś inne wełny, np. Rockwool Megarock, Toprock? Lepiej
    się układają?

    Krokwie mam grubości 18cm, taką też kupiłem wełnę. Wydaje mi się jednak, że
    wełna 20cm mogłaby spokojnie iść. Ta osiemnastka nie wypełnia idealnie
    przestrzeni między krokwiami.