  • 101. Data: 2013-07-04 14:30:49
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, July 4, 2013 1:53:26 PM UTC+2, Ergie wrote:
    > Suma 9260z� czyli blisko wspomnianych 10 tysi�cy.. tyle �e to dotyczy
    tr�jki

    > dzieci :-)

    Hm to tanio tam jakoś macie...
    Policzę z grubsza swoje:

    Pierwszy rok:
    Jeden dzieciak
    - niańka 1500x6 = 9000
    - szczepienia, znachorzy, leki - 2000
    - ubrania, duperele - 1000

    Suma: 13k

    Drugi rok (dwa dzieciaki)
    - niańka 5x1500 - 7500
    - żłobek - 5x800 - 4000
    - szczepienia, znachorzy, leki - 3000
    - ubrania, duperele - 1000

    Suma : 15,5k

    Przykładowy rok przedszkolny (dwójka w przedszkolu):
    - przedszkole 450x2x12 - 10,8k
    - ubrania, buty, duperele - 2k
    - znachorzy, leki - 1,5k

    Suma : 14,3k

    Jakby policzył dokładniej to by wyszło tylko w górę, w dół raczej nie ;)
    Żyję nadzieją, że w szkole stanieje, ale wiemy czyją matką jest nadzieja :>

    L.

  • 102. Data: 2013-07-04 15:06:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 13:53:26 +0200, Ergie napisał(a):

    Jak już robimy wiwisekcję to tak:

    > Mam trójkę dzieci. (w tym dwoje w wieku przedszkolnym) i gdyby mnie to miało
    > tyle kosztować, to nie miałbym domu ani wakacji, a mam :-)
    Mam dwójkę: jedno przedszkole, drugie żłobek - od września to samo
    przedszkole (będzie taniej, gdzieś na poziomie kosztu żłobka)
    przedszkole 11 x 560 = 6 160,00 (sierpień jest wolny, nie liczony)
    żłobek 11 x 280 = 3 080,00 (lipiec wolny, nie liczony)
    niania - 11 x 1000 = 11 000,00 (musi być przy małych dzieciach, które
    bywają raz w miesiącu chore)
    SUMA: 20 240,00

    średnio co miesiąc jest to 100 miesięcznie x 12 = 1 200,00

    Daję na to jakieś 2 tysiące rocznie przy dwójce dzieci

    Mała wychodzi z mleka, a starszy jada to co my, ale extra: jogurty, soczki,
    owoce, jakieś słodycze. Niech to będzie na miesiąc z 250 x 12 = 3 000,00

    > Suma 9260zł czyli blisko wspomnianych 10 tysięcy.. tyle że to dotyczy trójki
    > dzieci :-)
    Zabawki i inne duperele to nie mam pojęcia.
    Z tego co powyżej to wyszło mi 24 600,00.

    --
    Franc

  • 103. Data: 2013-07-05 09:45:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    On Thursday, July 4, 2013 1:53:26 PM UTC+2, Ergie wrote:
    > Suma 9260z� czyli blisko wspomnianych 10 tysi�cy.. tyle �e to
> [...]

    [ciach]

    Niani nie mieliśmy, ze żłobka nie korzystaliśmy.

    > Przykładowy rok przedszkolny (dwójka w przedszkolu):
    > - przedszkole 450x2x12 - 10,8k
    > - ubrania, buty, duperele - 2k
    > - znachorzy, leki - 1,5k

    Nie, to Wy macie drogo :-)

    Jakbyśmy mieli tyle płacić za przedszkole to pewnie żona by zrezygnowała z
    pracy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 104. Data: 2013-07-05 10:34:16
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 09:45:39 +0200, Ergie napisał(a):

    > Jakbyśmy mieli tyle płacić za przedszkole to pewnie żona by zrezygnowała z
    > pracy.
    Żeby żona zrezygnowała z pracy to z ekonomicznego punktu widzenia powinna
    zarabiać ponieżej 2k na rękę miesięcznie.
    Jeżeli ma wyższe dochody, to się nie opłaca. :-)

    --
    Franc

  • 105. Data: 2013-07-05 10:57:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Żeby żona zrezygnowała z pracy to z ekonomicznego punktu widzenia powinna
    > zarabiać ponieżej 2k na rękę miesięcznie.
    > Jeżeli ma wyższe dochody, to się nie opłaca. :-)

    Większość żon zarabia poniżej 2k na rękę.

    Jak oboje małżonkowie zarabiają powyżej 2k to dyskusja na temat czy kogoś
    stać na dziecko jest bezprzedmiotowa :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 106. Data: 2013-07-05 11:04:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 10:57:17 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Wi�kszo�� �on zarabia poni�ej 2k na r�k�.

    Wiekszosc czyich zon?? Masz jakies statystyki czy znowu walisz z glowy? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 107. Data: 2013-07-05 11:09:59
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 02:04:47 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Wiekszosc czyich zon?? Masz jakies statystyki czy znowu walisz z glowy? :)
    No Ergi, tłumacz się teraz :-)

    Tak myślę sobie, że w moim otoczeniu nie znam "czyichś" żon, które
    zarabiałyby poniżej 2K na rękę.

    --
    Franc

  • 108. Data: 2013-07-05 11:13:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 11:09:59 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Tak my�l� sobie, �e w moim otoczeniu nie znam "czyich�" �on, kt�re
    > zarabia�yby poni�ej 2K na r�k�.

    Moja zona zaraz po studiach jako stazystka w pierwszym roku w szkole
    podstawowej zarabiala wiecej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 109. Data: 2013-07-05 11:43:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 11:13:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Moja zona zaraz po studiach jako stazystka w pierwszym roku w szkole
    >
    > podstawowej zarabiala wiecej ;)
    No coś Ty- nauczyciele przeciez marnie zarabiaja, dużo godzin pracują, na urlopy to
    tylko latem ew w ferie zimowe. itp;)

  • 110. Data: 2013-07-05 12:30:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Większość żon zarabia poniżej 2k na rękę.

    http://forsal.pl/grafika/687917,127107,zarobki_kobie
    t_kontra_pensje_mezczyzn_w_polsce.html

    Wychodzi, ze jednak 2500