  • 21. Data: 2009-09-29 13:59:38
    Temat: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Wrz, 14:40, "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> wrote:

    > Z chęcią kupię np. od Ciebie taką wkrętarkę, która tyle wytrzyma (=zbuduje
    > dom). Może być nawet za 100 zł.

    ja uzywalem jakas chinska mlotowiertake z OBI czy Castoramy do
    "zbudowania domu" i dalej dziala...
    z dobrym wiertlem (wartosci zapewne ~polowy wiertarki - juz nie
    pamietam) w niczym nie ustepowala markowym ;)
    zdaje sobie sprawe, ze te moje ~3lata budowania domu to obciazenie
    wiertarki porownywalne pewnie z 2-3 tygodniami pracy profesjonalnej
    ekipy i przy takim uzytkowaniu mozna sie zastanawiac czy warto - do
    celow domowych raczej nie...
    a jesli chodzi o narzedzia akumulatorowe, to na 99% nie warto- przy
    takim uzytkowaniu aku padnie ze starosci... - jesli bedzie potrzeba,
    to lepiej kupic nastepna za ~50PLN niz szukac aku do firmowego
    starocia lub placic wiecej za ogniwa i wymieniac samemu...

    WS

  • 22. Data: 2009-09-29 14:37:45
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Marex <m...@g...pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak
    > dlugo pociągną te Li-teony (też ładowane w 30 minut), ale sporo dają
    > mocy.Czy ktoś posługuje się np. zawodowo tym narzędziem dłuzej(pow.roku)?

    No właśnie czekam, aż tą nowość przetestują w praniu inni ;)

    pzdr., PB

  • 23. Data: 2009-09-29 14:41:21
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Tomasz O. <t...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h9snd2$saa$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale o ile dobrze widzę to Twoje stwierdzenie "Z chęcią kupię np. od Ciebie
    > taką wkrętarkę, która tyle wytrzyma (=zbuduje dom). Może być nawet za 100
    > zł." było pierwszym offtopem w tym temacie więc nie rzucaj kamieniem, bo nie
    > należy Ci się ta przyjemność. Do tego było ono dość ironiczne i szydercze.
    > Kupujesz sprzęt marokowy - Twoja sprawa,

    Tekst standardowy 17.c. v. for usenet "jak Ci nie pasuje, możesz mnie nie
    czytać" ;)

    > nie masz nic ciekawego do
    > powiedzenia w zadanym temacie to sobie zostaw dla siebie komentarze, które
    > nie wnoszą nic do sprawy.

    Ależ mam! i nawet to co miałem do wniesienia nawet zawarłem w temacie (np. że
    nie warto i nawet napisałem dlaczego).
    Czego nie można powiedzieć o Tobie.
    pzdr., PB

  • 24. Data: 2009-09-29 15:25:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Paweł Bochenek napisal:
    > No właśnie czekam, aż tą nowość przetestują w praniu inni ;)

    Hm, mala wkretarke Li-Ion Boscha eksploatuje juz drugi rok
    bez zadnych problemow. Najwazniejsza nie jest nawet zdolnosc
    szybkiego ladowania, ale to, ze dlugo trzyma naladowanie
    i gdy jest potrzebna ad hoc to dziala.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2009-09-29 17:49:59
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    GSR 10,8V- Li Boscha mam ponad dwa lata jeśli idzie o jakość
    akumulatora to nadal jest całkiem w porządku, a używana dość często,
    zawodowo, głównie do płyt g-k i tylko jeden akumulator mam. Co prawda
    coś mi ostatnio szwankuje sama wkrętarka, ale to inna para kaloszy :)

  • 26. Data: 2009-09-29 18:55:51
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Padły mi akumulatorki we wkrętarce Einhell 19V.
    > Notabene - wkrętarka za 50zł zbudowała dom :-)) więc się wysłużyła.
    >
    > Pytanie: czy warto wymienić wkąłdy akumulatorowe (ogniwa),
    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    > (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    Mam TOYA z akumulatorem 20,4V, taka wieksza wiertarka z udarem.

    Po roku padły akumulatory, koszt 17 sztuk NiCd 1200mAh rozmiaru C był duzo
    wiekszy niż ta wkrętarka (117zł dałem).
    Kupiłbym nowa gdyby nie fakt, ze miałem dwa pakiety po 10szt akumulatorów
    Sanyo leżące i nic nie robiące.
    Jadę w sumie na niej już 4 lata, akumulatory duzo lepiej dają radę niż
    oryginały. Wiertarka wierci, wkręca ponad 10 centymetrowe wkrety w beki
    drewniane gdzie ja nie mam siły śrubokretem zakręcic, w betonie ostatnio dwa
    otwory pół godziny robiłem :).

    Pare dni temu spojrzałem na AEG akumulatorowe z udarem... hmm.. miodzio ale
    699zł.. przecież to 6 sztuk takich TOYA, co daje 24 lata :)

    Tak więc rachunek prosty, jak aku droższe to kup nową wiertarkę.
    W mojej zacina się już guziczek od płynnej regulacji obrotów (przerywa) i
    tak poluję czy ktoś nie wyrzuca takiej wkrętarki bo mu ogniwa padły.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2009-09-29 19:01:52
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W mojej zacina się już guziczek od płynnej regulacji obrotów

    Ruskie na targu nie mają ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 28. Data: 2009-09-30 07:33:24
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dokładnie, mam B&D, aku "wyszły z produkcji".
    JaC

    -----