  • Data: 2011-11-06 08:55:19
    Temat: Re: Woda z bojlera = smród :(
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-11-2011 o 21:56:12 /// Kaszpir /// <k...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Mam dokumenty z badania wody przez Sanepid. Znajomi dom dalej mają
    > identyczne
    > problemy i oni sami też wodę dali do badania ...
    >
    > Wszystkie wyniki są w normie i nic nie jest powyżej normy.
    >
    > Problemy z zapachem są tylko i wyłącznie jak wodę podgrzeje bojler.
    > Jak zagotuję wodę za pomocą czajnika / płyty indukcyjnej to woda jest
    > bezzapachowa , więc zapach powstaje w wyniku jakiejś reakcji w bojlerze
    Prawdę mówisz, ja mam tak samo, woda twarda ze studni, bezapachowa,
    badania ok,
    nic nie ma w wodzie, ale po podgrzaniu przez zbiornik z anodą śmierdzi
    siarkowodorem.
    Jak dodawałem naczynie wzbiorcze to oglądałem półroczną anodę i była cała
    zarośnięta
    kamieniem i śmierdziała, poczyściłem ją i wsadziłem z powrotem. Wycinał
    nie będę,
    mam tak piony zrobione że gazy idą mi tylko do jednej baterii nad wanną i
    jak odpuszczę
    to potem mniej śmierdzi i da się myć, w reszcie kranów prawie nie czuć.

    --
    Pozdr
    JanuszK