eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja. › Re: Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.
  • Data: 2021-12-22 19:30:50
    Temat: Re: Wybuch butli z gazem w Żywcu. Są poszkodowani Do wybuchu butli z gazem doszło ok. 17.30 w jednym z mieszkań na os. Pod Grapą w Żywcu. Taką informację przekazała żywiecka policja.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 grudnia 2021 o 19:13:54 UTC+1 mant... napisał(a):

    > wszystkie butle stalowe produkuje jedna fabryka , na tych samych maszynach w
    czasach pokoju co niepokoju
    > Byłem w tej fabryc e, opowiadali mi historie jak się przebranżawiali na produkcję
    cywilną, aby utrzymac strategiczne zdolnosci produkcyjne

    > Jedź do nich i się naum

    co w tym dziwnego? Większość fabryk "czegokolwiek"/cywilnych da się przestawić na
    produkcję wojskowa w razie potrzeby...
    Zawsze tak było, jest i będzie ;)
    Tyko co do tego maja butle LPG? Toż to najprymitywnieszy badziew spawany... Byle
    Zenek w stodole taki pospawa..., a turystyczne "butle" LPG, takie jednorazowe, to
    wyglądają jak konserwa ;) sam mam kilka takich...
    Szukasz "sensacji" tam gzie jej nie ma...
    LPG jest/było(?) gazem prdnym dezodorantów... takiej "jakości/trwałości" butla jest
    potrzebna...