    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 12 Sep 2021 10:06:34 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 września 2021 o 17:40:09 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Wśród baranów.
    >
    > Z resztą sam kiedyś pisałeś, że jesteś baran i to jeszcze wyliniały i
    > strzyżony przez swojego pana - właściciela kamienicy. Oto cytat tego co
    > kiedyś napisałeś: "Twoja wełna jest lepsza niż moja."
    >
    > Poza tym nie masz czci i honoru, bo chcesz się zakładać z ludźmi
    > (ostatnio Budzik), a jak ktoś chce przyjąć zakład to się wykręcasz. Ze
    > mną też obiecywałeś, że mnie natłuczesz po gębie, ale jak ci
    > zaoferowałem spotkanie twarzą w twarz, abyś mógł spełnić obietnicę toś
    > się wykręcił tchórzu i kłamco bez czci i honoru.
    podłączyć do prądu to dzieciak potrafiący wymienić żarówkę w latarce jest ekspertem.
    Jeśli już jesteś ekspertem to w naciąganiu ludzi układając trzy tygodnie trochę
    styropianu na podłodze. A najwyższej klasy ekspertem jesteś w kwestii pieczenia
    wodnego chleba.
    > Zenuś, ale to ty jesteś spec od pieczenia wodnego chleba i to w dodatku
    > bez wody i na zimno w lodówce. Daj przepis i uratuj miliardy ludzi na Ziemi.
    >
    > Pochwal się czy obszedłeś plan zagospodarowania czy też jeszcze łazisz w
    > kółko łamiąc prawo, aby go obejść?
    >
    > Dalej udzielasz się w manifestacjach żądając wprowadzenia podatku
    > katastralnego?
    >
    > Kupiłeś już tę pompkę do roweru z której chciałeś sobie zrobić pompę do
    > ogrzewania rudery w której mieszkasz? Twierdziłeś, że będziesz taką
    > pompką pompował ciepłe powietrze od sąsiada okradając go i dzięki temu
> [...]
    Powinienem się czuć zaszczycony że ktoś poświęca mi tyle czasu. Ale że ty baran
    jesteś to śmieje się z ciebie. Tak wiem bo pisałeś że pisanie przychodzi ci z
    łatwością. To w wyniku doświadczenia jakie zdobyłeś kablujac do SB na kolegów,
    przyjaciół, rodzinę.