    From: "kiki" <k...@k...ki>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wymiana pieca pilne
    Date: Wed, 25 Jan 2012 18:25:14 +0100

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote in message
    news:jfpcuo$jag$1@inews.gazeta.pl...

    > Kikiemu jednak chodzi - jak mi się wydaje - o rozwiązanie jako tako
    > bezobsługowe.

    Właśnie. Nie mam siły ani czasu na dokładanie miału i nie chce tego syfu :-)

    Doradźcie co tu począć :-) jescze nie tak dawno ropa była po 1.00 PLN,
    później rosła i rosła. Teraz 4.30 więc jakiekolwiek tankowanie nie
    przejdzie.
    Za cenę tankowania wymienię piec albo kupie palnik na pellet.
    Co do tych "śmieci" jak drewno to mam na myśli nie tylko pellet więc w
    olejowym tego nie spalę i bym musiał zakupić inny kocioł.
    Ale nie wiem co zrobić czy piec na groszek z retortą czy wsadzić palnik w
    olejaka czy co zrobić ? Ile jeszcze pellet będzie po 700zł/t ?