  • Data: 2012-02-02 14:38:09
    Temat: Re: Wymiana pieca pilne
    Od: "ted" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koszty zakupu węgla to też sprawa indywidualna - zależy od lokalizacji.
    U mnie ani orzecha, ani groszku poniżej 8 stów obecnie nie kupisz, a i
    różnic w cenie między groszkiem, a orzechem nie obserwuję - kosztują
    tyle samo.
    A miałem - bo tańszy - u siebie też mogę palić, tylko nie wiem, czy chcę
    :-))).

    pozdrawiam
    Robert G.

    Prawda jest taka ze wybierając piec weglowy zaoszczędzisz troche kasy ale
    masz roboty , syfu, po uszy.
    Jak kogos stac na inne zródło ciepła to niech nie kupuje pieca weglowego.