  • Data: 2022-01-25 18:37:07
    Temat: Re: Wypinajace się panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 25 stycznia 2022 o 15:28:34 UTC+1 mant.. napisał(a):

    > ==wywaliłem porządny stary parkiet dębowy, ze 40 lat u mnie leżał, kilka razy
    cyklinowany i malowany
    > parkietu się nie maluje

    parkiet był położony jak ja byłem jeszcze w przedszkolu, jedno z cyklinowań było bez
    malowania, olejowany... to był pierwszy i ostatni raz, mama miała już tego dość, non
    stop czyszczenie, froterowanie itp...
    fakt - wygląda ładnie ale najlepiej po nim nie chodzić ;)
    Dlatego na wsi położyłem tylko płytki ceramiczne i panele , żadnego drewna - po ~20
    latach wygląda OK, a utrzymanie w czystości sporo mniej wysiłku wymaga
    Niestety z sentymentu do drewna mam drewniane okna - to była pomyłka... aktualnie
    poszukuje do nich uszczelek, nigdzie nie ma :( a na wiosnę pasuje zrobić malowanie...

    BTW może ktoś widział gdzieś uszczelki przyszybowe do okien drewnianych (w sprzedaży,
    nie w katalogu)
    coś jak KDA-34 , KDA-35 z http://www.aibsc.com.pl/uszczelki-do-okien-drewniany
    ch.html
    https://www.pgum-sill.pl/kategoria-produktu/wszystki
    e-produkty/uszczelki/uszczelki-wciskane/page/2/

    4.5mm szerokości szczelina między szyba, ~8mm głębokości