    From: " " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyrzynarka zielony bosch czy czerwony einhell
    Date: Sun, 29 Jan 2012 21:16:46 +0000 (UTC)

    uciu <guseva(sssss)@interia.pl> napisał(a):

    > Chce kupic wyrzynarke do zastosowan czysto amatorskich.
    > Teraz chce dziecku zrobić ruchmego pajacyka z drewna, za jakis czas bede
    > kladl deski na podłoge wiec tez pewno sie przyda i bedzie bardziej poreczna
    > niz pila tarczowa, choc pewno mniej precyzyjna.
    >
    > Budzet to powiedzmy do 200zł
    >
    > Typy:
    > BOSCH PST 700E / erentualnie 650
    > EINHELL RED RT-JS 85
    >
    > Bardziej przemawia do mnie ten czerwony EINHELL, czytałem dobre opinie o
    > seri red.
    > Jedyne co może w nim przeszkadzać to waga 3kg, co w stosunku do 1,7kg w/w
> [...]

    Boscha ww. odradzam.
    Ja wybrałem black&decker KS900 - jak dobrze poszukasz to zmieścisz się w budżecie.
    Najważniejsze zalety:
    pewne prowadzenie, płynna regulacja, wygodny schowek na brzeszczoty, szybka
    zmiana kąta cięcia.
    Kup koniecznie z walizką - zawsze zwracam na to uwagę przy kupnie narzędzi.
    Mam urządzenie od prawie roku. Dobrze się sprawuje, zastosowań ma więcej niż
    zakładałem na początku.

    Jan