    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Date: Thu, 5 Mar 2009 13:29:48 +0100

    Noo dobra chwaliłem nowych robotników. Robią OK karton gipsy, fugowanie po
    kimś, podłączyli sprzęty ale miał położyć kawałek mozaiki i się okazuje, że
    nie umie. Po prostu nie potrafi. Kazałem zdjąć i wymyć.
    Po prostu chciał dac centymetr kleju pod mozaikę bez wyrównania klejem
    podłoża i myślał, że mu sie nie rozjedzie i nie zapadnie, a zapadło i
    rozjechało.
    To skończą i do widzenia im powiem.
    Zatrzymam ich do tego co potrafią robić czyli szpachlowanie, malowanie ale
    kafelek nie pozwolę wiecej układać.