  • 51. Data: 2012-04-24 12:38:35
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Że te nowe kratownicowe słupy to projekcja holograficzna?

    Nie. Mówię, że nie wiesz jak się przesyła energię z elektrowni. Nie jest
    to 230V i twój lokalny transformator nie jest przyłączony do generatora.

  • 52. Data: 2012-04-24 13:33:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 12:38, Robson pisze:

    > Nie. Mówię, że nie wiesz jak się przesyła energię z elektrowni. Nie jest

    Wiem.

    > to 230V i twój lokalny transformator nie jest przyłączony do generatora.

    Tia, wielkie kratownicowe słupy noszą kable pod napięciem 230V... Jakie
    jeszcze brednie opowiesz?

  • 53. Data: 2012-04-24 14:50:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:29:01 +0200, Robson napisał(a):

    > Ta, wiekszosci wypadkow bedzie to oznaczalo wydluzony czas przebywania
    > na bezrobociu,

    ...w dodatku BEZ ZASIŁKU.

    > juz dzisiaj jest trudno z praca dla 50+...

    Dla osób po pięćdziesiątce Tusk wyszykował 17 lat bycia żebrakiem... i nic
    tu nie pomoże pogodna trzydziestopięciolatka w rzadowej reklamie tv, która
    entuzjastycznie pitoli, ze rozumie, że ma dłużej pracować i że przecież na
    emeryturę obecnie odchodzą ludzie w pełni sił.

    Reklama swoje, a Tusk własnie zwolnił 60-letniego fotografa... i tyle w
    temacie.

  • 54. Data: 2012-04-24 14:51:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 09:05:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znacznie lepiej, niż z twoją znajomością języka polskiego.

    Mówię do oszołoma - więc się dostosowuję językowo.

  • 55. Data: 2012-04-24 14:52:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 09:07:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ikselka, weź już przestań dokonywać projekcji swoich patologii na innych
    > ludzi...

    Masz tendencje do dyktowania.

  • 56. Data: 2012-04-24 15:09:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-04-24 13:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiem.

    > Tia, wielkie kratownicowe słupy noszą kable pod napięciem 230V... Jakie
    > jeszcze brednie opowiesz?

    Ja? To ty brednie opowiadasz, nie rozumiesz słowa pisanego, nie wiesz,
    że nie ma żadnych inwestycji w linie przesyłowe.

  • 57. Data: 2012-04-24 22:08:08
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > ... a moskiewski spisek od czasów
    > Imperium Rzymskiego tłumi tę prawdę i patroluje Obwód Ziemi.

    Pamiętaj, że imperium nie wybacza, a ci którzy z punktu nie dopuszczają
    spiskowej teorii dziejów kreowanych przez wielkiego brata to ignoranci,
    którzy chyba w życiu nie czytali niczego na temat historii Rosji i
    stalinizmu chociażby, jak i nie interesowali się historią w ogóle, zresztą
    w ramach bezdurnej europeizacji rugowanej ze szkół i kończącej się na
    pierwszej wojnie światowej.
    Ku uciesze gawiedzi.

    "... idźcie przez zboże , we wsi Moskal stoi..."

    Dziobak

  • 58. Data: 2012-04-24 22:08:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 14:52, Ikselka pisze:

    > Masz tendencje do dyktowania.

    Tak, straszną zbrodnię popełniał - "dyktuję" tobie, żebyś mi nie
    imputowała swoich własnych patologii. Taki niedobry jestem.

  • 59. Data: 2012-04-24 22:15:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 15:09, Robson pisze:

    > Ja? To ty brednie opowiadasz, nie rozumiesz słowa pisanego, nie wiesz,
    > że nie ma żadnych inwestycji w linie przesyłowe.

    Kłamiesz.

    Są budowane nowe linie także przesyłowe wysokiego napięcia. I to pomimo
    utrudnień różnych chłopków-roztropków, którym "niszczenie krajobrazu" i
    "promieniowanie" się nie podoba, jak np. w przypadku linii
    Plewiska-Kromolice.

  • 60. Data: 2012-04-24 22:16:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 14:51, Ikselka pisze:

    > Mówię do oszołoma - więc się dostosowuję językowo.

    Skoro mówisz do siebie, to po cholerę piszesz do mnie?