  • 1. Data: 2010-05-08 19:15:22
    Temat: Zabudować pion - co na naroznik? (kartongips)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Robiłem wcześniej na drewnie.
    Ale jakbym chciał obudować pion kanalizacyjny w rogu ściany za pomoca
    profili stalowych?
    Na ściany czy podłogę UW50
    A co z naroznikiem?
    I jak to usztywnić bo od podłogi po sufit? (20x30cm około wszystkiego)

    Może jednak w drewnie zrobić?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-05-08 20:07:33
    Temat: Re: Zabudować pion - co na naroznik? (kartongips)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Na ściany czy podłogę UW50
    > A co z naroznikiem?
    > I jak to usztywnić bo od podłogi po sufit? (20x30cm około wszystkiego)

    jeśli to taki wymiar, to ja bym zrobił z dwóch kawałków płyty
    wiórowej, osb, czy czego tam pod ręką zostało z budowy (remontu), bo
    chrzanić się ze skręcaniem profili i robieniem poprzeczek
    usztywniających, do których później trzeba dopasować k/g by mi się nie
    chciało,
    BTW nie zapomnij o oddylatowaniu czymś elastycznym od ściany i
    wypełnieniu pustki, najlepiej ścinkami wełny, to wygłuszy ci odgłosy z
    pionu

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-05-08 20:45:01
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    h.googlegroups.com...

> [...]
    >BTW nie zapomnij o oddylatowaniu czymś elastycznym od ściany i
    >wypełnieniu pustki, najlepiej ścinkami wełny, to wygłuszy ci odgłosy z

    Wygłuszyć nie zapomnę, przypieta z boku do tego pionu będzie konstrukcja
    stelaża do WC, ale musze jakoś pójść od tego metra z hakiem w górę aby
    zasłonić rurę.
    Także dołem od stelaża będzie UW50 i dwie warstwy kartongipsa 12,5mm
    zielonego. Na stelażu półka no i z boku... pion. Może jednak pion z kantówek
    zrobię?

    Irokez