    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 18 Jan 2021 02:58:53 -0800 (PST)
    <rtns9j$204$1$Janusz@news.chmurka.net> <rtoutf$8n8$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <rtpin2$g3q$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <rtpqec$e85$1@dont-email.me> <600484b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <6004f1d9$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <60055f8d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zaczyna się
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 18 stycznia 2021 o 11:14:40 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    przypadki aborcji i obronę własną.

    praktyczna zasada bedzie działać

> [...]
    > autorytety medyczne mają z tym duży problem. Rzecz w tym, że ciąża zanim
    > się rozwinie pochłania ogromną ilość ofiar. Wiele zapłodnionych jajeczek
    > ginie zanim zdoła się zagnieździć i rozwinąć z niego płód. Wiele płodów
    > także obumiera.
    >
    > Jak widać Propaganda i Spekulacja dużo mówiła o pomocy ludziom przy
    > covid. Jak się jednak w praktyce okazuje jest tylko wielka propaganda
    > czego to nie robią dla ludzi - zwłaszcza starszych, a prawda jest taka,
    > że ludzi skazuje się na umieranie i pozostawia się ich samym sobie w
    > domowych więzieniach, bez jakiejkolwiek pomocy.
    Masz rację żeby kobieta decydowała o własnym ciele. Ale na zasadach ogólnych nie może
    decydować o czyimś życiu. Jak to coś z czego będzie gotowy człowiek zaczyna się
    dzielić i robić innego człowieka to już nie jest ciało kobiety tylko inny człowiek
    nawet jak się składa z kilku komórek. Poza kilkoma szczególnymi przypadkami takimi
    jak ciąża z gwałtu, uszkodzenie albo wystąpienie wad genetycznych itp jestem
    przeciwnikiem skrobanek. Decydowanie kobiety o własnym ciele ma miejsce jesli nie
    dopuszcza do zapłodnienia a nie jeśli zabija innego człowieka który wskutek jej
    głupoty został powołany do życia. Jak by się ktoś pytał jestem ateista. I pewno
    dlatego mam ogromny szacunek dla życia. Życia nie szanują religianci różnej maści bo
    dla nich żyje się po śmierci, na dodatek lepiej niż przed nią. Ateiści żyją tylko raz
    i dlatego bardziej szanują życie.