  • 1. Data: 2022-05-11 18:02:58
    Temat: Zaginął 33-letni Daniel Michalik. Wyjechał do Holandii i słuch o nim zaginął
    Od: a a <m...@g...com>

    https://www.onet.pl/informacje/olsztyncom/zaginal-33
    -letni-daniel-michalik-wyjechal-do-holandii-i-sluch-
    o-nim-zaginal/zgcw459,30bc1058

  • 2. Data: 2022-05-11 22:49:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 11.05.2022 o 18:02, a a pisze:
    > https://www.onet.pl/informacje/olsztyncom/zaginal-33
    -letni-daniel-michalik-wyjechal-do-holandii-i-sluch-
    o-nim-zaginal/zgcw459,30bc1058

    Może kurwa napisz, gdzie się budował albo z jakiego materiału budował,
    bo twoje przepisywanie internetu nie ma nic wspólnego z budowaniem, a
    przypominam ci głąbie, że jest to grupa budowlana.

  • 3. Data: 2022-05-11 23:52:26
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 11 May 2022 at 22:49:06 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    -letni-daniel-michalik-wyjechal-do-holandii-i-sluch-
    o-nim-zaginal/zgcw459,30bc1058

    Ty idioto,
    to jest grupa budowlana, a budowlańcy z Polski pracują na budowach na całym świecie,
    także w Holandii
    i jest szansa że go ktoś widział, spotkał.

    Nie chcesz pomóc innym to Bóg tobie też nie pomoże.

    Zapamiętamy twoją wolę, jak zaginiesz, nikt nie będzie cię szukał.

  • 4. Data: 2022-05-12 02:03:19
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W środę, 11.05.2022 o 23:52, a a napisał:

> [...]
    świecie, także w Holandii
    > i jest szansa że go ktoś widział, spotkał.

    Jak masz chwilkę (a masz), to daj ten sznurek na wszystkie pl-newsgrupy,
    bo użyszkodnicy na ten przykład newsgrupy pl.rec.ogrody również na całym
    świecie koszą ogrody, a użyszkodnicy pl.rec.zwierzaki zapierdzielają nie
    tylko po Polach Mokotowskich, ale też po Polach Elizejskich z cudzymi
    psami, jako dog walkers. A myślisz, że taki użyszkodnik pl.rec.foto nie
    może robić biznesu z białym niedźwiedziem w Garmisch-Partenkirchen, jak
    ten z Gubałówki? I może ów poszukiwany robił u takiego fotografa właśnie
    za białego niedźwiedzia w Niemczech, jak w Holandii nie było gór, kto
    wie? Sam widzisz, że trzeba zainteresować cały polski internet tym
    wynalezionym przez Ciebie na polskojęzycznym Onecie, zaginionym
    mieszkańcem gminy Dobre Miasto pod Olsztynem. Szczęść Boże w tej
    robocie potrzebnej jak psu buty, dobry człowieku.

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-05-12 09:57:43
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 12.05.2022 o 02:03, Collie napisał:

    -letni-daniel-michalik-wyjechal-do-holandii-i-sluch-
    o-nim-zaginal/zgcw459,30bc1058

    > Szczęść Boże w tej
    > robocie potrzebnej jak psu buty, dobry człowieku.

    Cofam, cofam te psie buty, bo przypomniałem sobie, że latoś zanabyłem
    właśnie buty dla jednego psiego syna, bo mu poduszki u łap gnić zaczęły
    od łażenia po chodnikach posypanych solą w zimie. Proszę zatem
    przytoczone zdanie podmienić na bardziej przystające w szczęśćbożeniu:

    --
    Collie