    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zaśmierdła CWU, anoda magnezowa, legionella...
    Date: Tue, 26 Sep 2017 22:45:56 +0200

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Masz stacje uzdatniania wody? Woda ze studni jest biologicznie czynna. Powinienes
    ja uzdatniac zwlaszcza ze jakies problemy ze studnia miales.

    Filtr jonitowy, ale obecnie wyłączony. Z tym filtrem korozyjność sięgała
    nieba (kilka godzin i wszystko kolorowe).
    Wiesz, to nie jest woda do celów spożywczych. Badałem przy okazji
    odbioru budynku, później jeszcze ze 2x jak szukałem przyczyny
    pojawiającej się korozyjności, nic złego poza twardością na poziomie 20
    w niej nie ma.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. pojawiły się narzekania, jak twardość sprowadziłem prawie do 0, że
    po namydleniu pod prysznicem nie da się piany z ciała spłukać :)