  • 11. Data: 2011-01-27 06:29:13
    Temat: Re: Zestaw narzedziowy - co wybrac?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PC wrote:
    > ?Polecam coś ze stajni Stanley'a. Praktycznie niezniszczalne
    > narzędzia. Mam od wielu lat kilka zestawów i mogę z czystym sumieniem
    > polecić.

    z tą niezniszczalnością to bym nie przesadzał...

    ze stanleya to tylko śróbokręty są jeszcze OK i to z biedą

  • 12. Data: 2011-01-27 07:14:24
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuje zestaw narzedzi do pracy przy domku/samochodzie.

    Domek to inna sprawa, ale konieczność wożenia w aucie choćby śrubokręta oznacza,
    że pora rozglądać się za nowym autem :)

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 13. Data: 2011-01-27 07:55:45
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > Kurde TOYA porownujesz do YATO ? No nie rob se jaj, zestaw TOYA pewnie
    > kupisz za 50 pln w markecie ;)
    > YATO to naprawde porzadne narzedzia!! W markecie ich raczej nie
    > kupisz.

    Obawiam sie, ze w kazdym markecie sa... Szczerze mówiac, nigdy ich nie uzywalem,
    ale to co mozna kupic na targu czy w markecie, w zestawie z plastikowa walizka,
    klade na jedna pólke z honiton, toya, topex itp. i uwazam, ze lepiej poszukac
    podobnego zestawu w markecie marki "no-name" za 1/3 ceny (o ile uzywa sie ich
    sporadycznie). Prawdopodobnie wszystkie te narzedzia pochodza z Chin. A chinskie
    klucze, to nawet na rowerze mozna polamac.
    U znajomych mechaników nigdy nie widzialem YATO, natomiast proxxon bardzo
    czesto, choc to narzedzia dla amatorów.

    --
    Bartek

  • 14. Data: 2011-01-27 08:18:01
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Polecam ten YATO. Pozyczam czasem od kumpla jak cos dlubie przy
    > samochodzie i narzedzia sa poprostu perfekt :-) Mam cala skrzynke
    [...]
    > kasa na co innego potrzebna :-) Na pewno sa bardziej profesjonalne
    > klucze (kosztujace pewnie jeden tyle co tu caly zestaw;) ale roznica
    > miedzy marketowymi, a tymi YATO jest nie do opisania:)

    no i o taka opinie mi chodzilo, dzieki! Co do kluczy plaskich - mam osobno
    wiekszosc rozmiarow, wiec nie ma sensu doplacac do calego zestawu.
    Proxxon o ktorym ktos wspominal to juz wyzsza polka cenowa, nie wyglada na
    amatorskie narzedzia.

    pozdr
    --
    Tomek

  • 15. Data: 2011-01-27 08:21:05
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Sty, 23:59, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Kurde TOYA porownujesz do YATO ? No nie rob se jaj, zestaw TOYA pewnie
    > kupisz za 50 pln w markecie ;)

    to ta sama firma ;)

    WS

    PS. TOYATOYATOYATOYATOYATOYATOYA :)

  • 16. Data: 2011-01-27 08:26:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Domek to inna sprawa, ale konieczność wożenia w aucie choćby śrubokręta
    > oznacza, że pora rozglądać się za nowym autem :)

    Ty tak powaznie?

    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-01-27 08:34:10
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Domek to inna sprawa, ale konieczność wożenia w aucie choćby śrubokręta
    > oznacza, że pora rozglądać się za nowym autem :)

    w maluchu wozilem srubokret, kombinerki i troche tasmy klejacej - zalatwialo
    to wiekszosc awarii w trasie :) W obecnym aucie woze tylko plyn do
    spryskiwaczy, tak ze spokojnie, mysle ze jeszcze ten rok czy dwa pociagnie
    bezawaryjnie. A dlubnac w garazu przy aucie zawsze cos trzeba, chocby
    zmienic klocki hamulcowe.

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2011-01-27 09:26:14
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Tomek" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    > bezawaryjnie. A dlubnac w garazu przy aucie zawsze cos trzeba, chocby zmienic

    Dokładnie tak. Mimo, że obecne samochody są naszpikowane elektroniką, to 90%
    czynności serwisowych, wynikających z normalnej eksploatacji, można zrobić w
    garażu. Bez kanału, z jednym podnośnikiem i 2 kobyłkami. Wystarczy trochę
    umiejętności manualnych i instrukcji znalezionych w sieci czy literaturze.

    --
    Bartek

  • 19. Data: 2011-01-27 09:30:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Tomek" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wiekszosc rozmiarow, wiec nie ma sensu doplacac do calego zestawu.
    > Proxxon o ktorym ktos wspominal to juz wyzsza polka cenowa, nie wyglada na

    To są narzędzia amatorskie :) do majsterkowania. Profesjonalnych narzędzi
    gedore, hazet, stahwille czy facom nie kupisz w castoramie. Co do ceny - mnie
    zestaw 23286 udało się kupić na allegro za 320zł. Trzeba było tylko trochę
    poczekać aż euro spadnie.

    --
    Bartek

  • 20. Data: 2011-01-27 11:13:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Sty, 08:55, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Obawiam sie, ze w kazdym markecie sa... Szczerze m wiac, nigdy ich nie uzywalem,

    Jakos kurcze mi sie nie chce wierzyc. Klucz plaskooczkowy YATO
    kosztuje w sklepach narzedziowych 12-20 pln. Z TOYA'y kupisz za tyle
    caly zestaw ;) Pozatym naprawde nie widzialem w zadnym z marketow YATO
    - az przy najblizszej okazji bede ich wypatrywal :)

> [...]
    > sporadycznie). Prawdopodobnie wszystkie te narzedzia pochodza z Chin. A chinskie
    > klucze, to nawet na rowerze mozna polamac.

    Z pomoca tych kluczy YATO rozebralem m.in. pol silnika z koparki
    (dieselek perkinsa), a takze kawalek gory z mojego 3.0 V6 i pracowalo
    sie nimi super precyzyjnie - zadnych luzow na srubach etc.
    Porownywanie ich do chinczykow z marketu nie ma zadnego sensu bo to
    nie ta liga!! :)

    > U znajomych mechanik w nigdy nie widzialem YATO, natomiast proxxon bardzo
    > czesto, choc to narzedzia dla amator w.

    Nie bede sie spieral, bo proxxonow nigdy w lapie nie mialem. Ale YATO
    i owszem i moja opinia o nich jest jak najbardziej pozytywna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.