    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zjazd a odbiór domu
    Date: Sun, 13 May 2012 14:45:30 +0200

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > nną sprawą jest że
    > nie wiem co myślą drogowcy czy uważają że to już ich ten pas od ogrodzenia
    > do krawędzi jezdni czy nie ale jak budowano niedawno kanalizację to wydział
    > architektury mnie się pytał o zgodę wybudowania kanalizacji która biegnie
    > częściowo w mojej działce a cześciowo w granicy z drogowcami.

    mam wrażenie, że chodzi o zarządzanie bieżące nieruchomością, która
    zostaje włączona do pasa drogowego. Ona jest owszem Twoje, ale nie
    możesz sobie tam robić co chcesz.

    Podatki płacisz... a jakże, ale już drzew zasadzić nie możesz. Chyba, że
    zasadzisz jakieś rzadkie gatunki i nikt się przez 5 lat nie zorientuje,
    a potem ekoterroryści nie pozwolą ich wyciąć - taka sytuacja była w
    sąsiedniej wsi. Budowano chodnik mający służyć dzieciom uczęszczającym
    tamtędy do szkoły, ale jakiś łoś właśnie tak zrobił - zasadził jakieś
    tam drzewa w pasie drogowym, czyli praktycznie tam, gdzie nie wolno mu
    było tego zrobić.
    Drzew wyciąć nie wolno było, bo rzadkie gatunki - upłynęło kilka lat od
    ich zasadzenia - a dzieci w tym miejscu muszą chodzić nie po chodniku,
    tylko po krawędzi jezdni, bo dla kogoś kilka chwastów jest ważniejsze
    niż bezpieczeństwo dzieci.

    Pikanterii sprawie dodaje okoliczność, że jest to teren słabo zaludniony
    i przyrody tu od metra... ale łosiowi ubzdurało się zasadzić właśnie tam
    drzewa, a ekoterrorystom zablokować budowę chodnika....

    No dom wariatów normalnie !!!

    pozdr
    Robert G.