  • 11. Data: 2022-06-27 06:06:27
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co "radzi" zenek?
    Od: Runt <s...@s...org>

    W dniu 2022-06-26 o 00:02, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    > Wiemy że masz żonę. Dawno zdjęcia swojej żony nie pokazywałaś. Pokaż. Nic tak nie
    cieszy jak cudze nieszczęście.

    collie, żonę ma. a ty nie masz. psa też nie masz, a ciagle szczekasz jak
    pies. to taki irri­ta­ble male syn­drome w czasie twojej andropauzy.

    twoja "żona" to twoja graba, którą juz nic ze swojej przerośniętej
    łechtaczki nie wyciśniesz, a to co nazywasz menstruacją to już ta
    zezowata z kotłowni wielokrotnie ci mówiła - to laksacja.

    keep smille!

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

  • 12. Data: 2022-06-27 10:48:38
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 27.06.2022 o 06:06, Runt napisał:

    > collie, żonę ma. a ty nie masz.

    No, ale Zenek ma męża. Stąd ten leitmotiv w jego wpisach
    o "dziurze w dupie". I piana na jego ustach przy słowie
    "żona" u heteronormatywnych.

    --
    Collie

  • 13. Data: 2022-06-27 14:12:05
    Temat: Re: Zlew "gospodarczy" - co radzicie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.06.2022 o 23:42, Janusz pisze:
    > Ja coś takiego mam, głęboki brodzik prysznica metalowy, postawiony na
    > dwóch murkach z pustaków BK 12cm grubych,
    Dzięki! To mi się podoba.
    Jacek

  • 14. Data: 2022-06-27 16:41:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-06-27 o 14:12, Jacek pisze:
    > Dzięki! To mi się podoba.
    > Jacek
    Tu masz zdjęcia z budowy
    Linki:https://zapodaj.net/a7dc385646a5e.jpg.html
    https://zapodaj.net/b274c20b03c40.jpg.html
    https://zapodaj.net/7c71b32d9a3dd.jpg.html
    Ostatnie trochę mało ostre :(

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2022-06-27 17:30:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.06.2022 16:41, Janusz wrote:
    > Tu masz zdjęcia z budowy
    > Linki:https://zapodaj.net/a7dc385646a5e.jpg.html
    > https://zapodaj.net/b274c20b03c40.jpg.html
    > https://zapodaj.net/7c71b32d9a3dd.jpg.html
    > Ostatnie trochę mało ostre ?

    Mnie się podoba :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2022-06-27 18:22:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Mnie się podoba :-)

    I naprawdę mega wygodna jest to rzecz, ręce umyć w paście, psa okąpać
    czy napełnić pojemniki wodą itd, itp.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2022-06-27 20:13:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 27 czerwca 2022 o 06:06:30 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    > łechtaczki nie wyciśniesz, a to co nazywasz menstruacją to już ta
    > zezowata z kotłowni wielokrotnie ci mówiła - to laksacja.

    Co za ciekawa koalicja kundla z psim synem. Ojca po jajach nie kop jak go pizdziak
    vel runt dziura w dupie z Klewek na spacer wyprowadzasz żeby się wyszczał. Nudziło ci
    się?

  • 18. Data: 2022-06-27 20:19:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 27 czerwca 2022 o 10:48:41 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > No, ale Zenek ma męża. Stąd ten leitmotiv w jego wpisach
    > o "dziurze w dupie". I piana na jego ustach przy słowie

    Przy takiej żonę jak pokazywałaś na fotkach to każdy normalny facet by się w kolejkę
    do eutanazji zapisał. Dokąd nie wyślesz jej do pracy jako sprzątaczkę w ośrodku dla
    niewidomych to rogów miał nie będziesz.

  • 19. Data: 2022-06-27 20:39:25
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 27.06.2022 o 18:22, Janusz napisał:

    > I naprawdę mega wygodna jest to rzecz, ręce umyć w paście, psa okąpać

    Psa w typie bichon frise, bo już z wyżłem niemieckim byłyby kłopoty,
    nie wspominając nawet o owczarku niemieckim. Czyli przy tej megawygodnej
    rzeczy nie wchodzi w grę ukryta opcja niemiecka.

    --
    Collie

  • 20. Data: 2022-06-28 00:15:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 27 czerwca 2022 o 20:39:28 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > nie wspominając nawet o owczarku niemieckim. Czyli przy tej megawygodnej
    > rzeczy nie wchodzi w grę ukryta opcja niemiecka.

    O ukryta opcje niemiecka spytaj swojego przyjaciela runta. Wiele lat pracował jako
    personel w prowadzonym przez Turka niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów.
    Przestał cię gospodarz na sprężynie wiązać do budy?