    Subject: Re: a znów o wirusach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Thu, 29 Jun 2017 14:49:40 +0200

    On 29.06.2017 07:33, Budyń wrote:
> [...]
    rozprzestrzeniał. Jasna sprawą jest gdy ktos pobierze i uruchomi trefny plik.

    > a w jaki sposób szuka - skanuje porty na danym ip? Czy router moze tu pomóc? A moze
    te porty i tak muszą być otwarte dla prawidlowego dzialania systemu?
    > Mówcie do mnie duzymi literami :-)
    >

    > b.

    Jest tablica ARP, szuka włączonych maszyn i w nie wali. Niekoniecznie
    skanuje. Skanowanie da się wykryć choć jest chyba szubsze niż pasywne
    słuchanie. Ale nie skanuje wszystkich portów tylko ten od wadliwej usługi