  • Data: 2011-09-25 06:01:34
    Temat: Re: blyskawiczna scianka dzialowa
    Od: shaman <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 21:28, "kogutek" <s...@g...pl> wrote:

    > Pole siłowe. Opisywane jest w wielu książkach. Nie wiem tylko czy nie
    > przezroczyste robią.

    Widzialem na jutjubie w wersji przezroczystej - przy dotknieciu robilo
    sie niebieskie i jakby falowalo. Jest tez wersja z efektami
    pirotechnicznymi przy dotknieciu ale nie jest polecana do stosowania
    wewnatrz.

    Niestety to rozwiazanie ma jedna zasadnicza wade........ nie da sie
    powiesic zadnych szafek, ani nawet polki.

    pzdr
    Shaman