    Date: Sun, 27 Apr 2014 19:26:26 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    <ljh4v5$nhc$2@node1.news.atman.pl>
    <535c2a66$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljhdi2$1qg$1@node1.news.atman.pl>
    <535cce45$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljipnh$dlq$1@node1.news.atman.pl>
    <535d11f4$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljjc9n$27t$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2014-04-27 18:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Pisałem WYŁĄCZNIE o wymianie anody magnezowej, kłamco.

    Masz kłopoty z czytaniem i rozumieniem tekstu?
    Zawsze udzielasz głupich porad nie czytając o czym jest dyskusja?

    > Nie wnikam w drobne druczki kanciarzy, bo równie dobrze może być w
    > warunkach gwarancji używanie wyłącznie specjalnie stabilizowanego
    > zasilania i regularne kontrole (płatne) jakości prądu.

    Dlaczego mnie nazywasz kanciarzem?
    Masz jakikolwiek dowód, że kogokolwiek oszukałem?

    > [ciach]

    > Dla tych (jeśli mają rozum i choćby umiarkowanie zręczne ręce) będzie
    > tyko dość łatwe.

    Nie wszyscy są tak młodzi jak ty, nie wszyscy są tak utalentowani jak
    ty, nie wszyscy mają tak sprawne rączki jak ty, aby ochroniarzowi z II
    grupą móc nawymyślać i psiknąć w oczy gazem pieprzowym. Wielki z ciebie
    bohater.

    > No, jeśli koniecznie chcesz komuś wcisnąć urządzenie ze specjalnymi
    > szykanami... A ja mówię o normalnych urządzeniach.

    A ja niby o urządzeniach popierdolonych?

    > [ciach]

    > Są też samochody wymagające specjalnego paliwa nie do nabycia na
    > normalnej stacji w Polsce. I co z tego?

    I gówno, bo nie dyskutujemy tu o takich samochodach, ale bojlerach, a
    firma Galmet jest polską firmą, która już od wielu lat produkuje
    bojlery, produkuje ich dużo i jest duże prawdopodobieństwo, że autor
    tego wątku właśnie kupi bojler tej firmy.

    > Tak, występek obrony przed bandyckim napadem.

    W więzieniach nie uświadczysz ani jednego skazanego, który byłby
    słusznie skazany. Wszyscy "siedzą" za niewinność.
    Dziwne, że sąd miał jednak inne zdanie niż ty i właśnie stwierdził, że
    to jednak ty dokonałeś napaści na ochroniarza, atakując go gazem.
    Zamiast grzecznie odpuścić, skoro ochroniarz poprosił cię o zaprzestanie
    fotografowania to zacząłeś się wymądrzać, kłócić i wyzywać ludzi, którzy
    tylko wykonywali swoje obowiązki i mieli prawo żądać zaprzestania
    fotografowania.

    > Podpisz się jak uczciwy człowiek, a nie jak totalnie skurwiały tchórz
    > i kłamca jakim najwyraźniej jesteś, i zobaczymy co na twoje pomówienia
    > powie sąd... Ale znając takich jak ty będziesz się migał lub
    > ewentualnie udawał, że dane wysłałeś, ale "gdzieś coś nie doszło".

    Żeby później taki padalec jak ty szykanował nawet moje dzieci i wnuki?
    Przecież ty nie masz ani czci, ani honoru. Nie umiesz się przyznać do
    błędu, ani do wyrządzenia komuś krzywdy i bezzasadnego oczernianie. Tym
    bardziej nie umiesz przepraszać.
    Nie mam zamiaru dłużej się wdawać z tobą w pyskówki, bo nie jesteś ani
    kompanem, ani godnym przeciwnikiem. Jesteś zwykłą szują i typowym
    awanturnikiem.