  • 111. Data: 2014-03-07 12:15:37
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 05 Mar 2014 22:01:17 +0100, mkonst

    > Dom z poddaszem użytkowym, ma 156 m2 powierzchni użytkowej. Planowany na
    > 4 osoby ale budowa się przeciągnęła i zostały 2. Mieszka się bardzo
    > wygodnie ale koszty utrzymania ... :(

    Ja też mam w planach 4 os. (póki co 3). Powiększyłem właśnie w planie garaż
    na dwa stanowiska i wyszło mi (bez garażu) 190m2. Na początku miało się
    zamknąć w 180m2 WRAZ z garażem. Eh. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 112. Data: 2014-03-07 14:29:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ja też mam w planach 4 os. (póki co 3). Powiększyłem właśnie w planie
    > garaż
    > na dwa stanowiska i wyszło mi (bez garażu) 190m2. Na początku miało się
    > zamknąć w 180m2 WRAZ z garażem. Eh. :P

    Zmniejsz sypialnię :-)

    W przeciwieństwie do bloków w domach sypialnia służy tylko do spania więc
    może być maksymalnie mała: na szerokość łóżka + 80cm z obu stron.
    Ewentualnie jeszcze metr na szafę wnękową gdy nie ma garderoby. Bardzo
    często projektanci mieszkający w blokach projektują wielkie tzw. salony
    sypialniane a w praktyce lepiej za tę kasę zwiększyć salon albo pokoje
    dziecięce.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2014-03-07 16:16:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 5 marca 2014 13:54:24 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    .pl...

    > No trudno. To opowiedz o tych dobrych i drogich a potem o tanich i złych.
    >

    > --
    >
    > MN

    Ja mam czujke, ktora odroznia koty od ludzi, a nawet zlodzieja od znajomego: corka
    sasiadow, studentka, nocuje w naszym domu gdy wyjezdzamy.
    Poniewaz czesto wyjezdzamy to jest dla niej jak kieszonkowe ( 10 zl/noc ).

  • 114. Data: 2014-03-07 19:07:53
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ergie napisał(a):
> [...]
    > często projektanci mieszkający w blokach projektują wielkie tzw. salony
    > sypialniane a w praktyce lepiej za tę kasę zwiększyć salon albo pokoje

    Dobrze Waść prawisz... :)

  • 115. Data: 2014-03-08 15:12:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Mar 2014 14:29:06 +0100, Ergie

    > Zmniejsz sypialnię :-)

    Nic mi to nie da, bo na parterze musi zostać tak jak jest. :P Głównym
    problemem jest to co początkowo miało być plusem. Zaplanowałem dach
    mansardowy aby zyskać powierzchnię na poddaszu i wyeliminować okna
    połaciowe, których wyjątkowo nie znoszę. To przez to na poddaszu wyszło
    więcej użytkowej niż na parterze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 116. Data: 2014-03-11 01:17:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:
    > Osobiście wolałbym, aby mnie nie leczył samozwańczy znachor medycyny,
    > ale lekarz, który zdobył stosowną wiedzę oraz praktyką pod okiem
    > innych lekarzy, potwierdzonych dyplomem.
    > Podobnie też wolałbym, aby mi instalacje robił ten, kto wykazał się
    > znajomością tematu, posiadający praktykę oraz odpowiednie uprawnienia
    > czy zaświadczenia kwalifikacyjne.

    lekarze z dyplomami całkiem dobrze sobei radza z ukatrupianiem pacjentów.

    papier tylko zaświadcza że dana osoba ten papier posiada...

  • 117. Data: 2014-03-11 07:21:46
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-11 01:17, Marek Dyjor pisze:

    > lekarze z dyplomami całkiem dobrze sobei radza z ukatrupianiem pacjentów.
    >
    > papier tylko zaświadcza że dana osoba ten papier posiada...

    Chcesz przez to "powiedzieć", że skoro taki jak Ty hydrauliczyna jest
    "od siedmiu boleści" to umie leczyć równie dobre i skutecznie jak
    lekarz, który ukończył studia medyczne i zdobył kilka specjalizacji?
    Wybacz, ale przy Twoim podejściu to wolałbym, abyś mnie nie leczył, ani
    też nie wykonywał żadnych instalacji.

  • 118. Data: 2014-03-11 07:55:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-11 07:21, uzytkownik pisze:

> [...]
    > lekarz, który ukończył studia medyczne i zdobył kilka specjalizacji?
    > Wybacz, ale przy Twoim podejściu to wolałbym, abyś mnie nie leczył, ani

    No, w końcu zrozumiałeś.
    To nie papier decyduje, ale klient. Klient!

    --
    MN

  • 119. Data: 2014-03-11 12:29:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 10:39:38 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > I pomyśleć że to wszystko może zastąpić pies znajda. Nie dość że przypilnuje to
    jeszcze się zawsze ucieszy jak zobaczy tego co go przygarnął.

    Pies duzo moze pomoc - amatorow skutecznie odstraszy. Dla profesjonalistow
    raczej nie problem - moga uspic albo jakos inaczej ogluszyc. Najlepsze to
    jest po prostu ubezpieczenie domu i oddanie wszystkiego co sobie zlodziej
    bedzie zyczyl po dobroci (chronic trzeba tylko dane np. na dyskach - szyfrowac).

    Ubezpieczenie wyplaci i kupimy sobie nowe, lepsze, szybsze.

    Wykosztowac sie na alarm i dac sie okrasc - to dopiero bylby bol :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 120. Data: 2014-03-11 12:37:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 13:39:31 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Dobiegł do dziury, którą już zastawiłem dechą i zbaraniał. Jak
    > podszedłem do niego to się "bidok" aż posikał ze strachu.

    Ale Ty jestes meski!

    > Tak więc nie każdy pies nadaje się do pilnowania posesji.

    Wystarczy przygarnac/kupic psa ktory ma rozwiniety instynk terytorialny.
    Np. owczarka niemieckiego - nie ma lepszego psa strozujacego.
    Spiac ze mna w sypialni przy zamknietych oknach slyszy zajaca kicajacego
    200m dalej w ogrodku. Sprobowalbys na moje podworko wejsc to po 2
    sekundach lalbys w gacie rozwijajac w kierunku furtki predkosci godne
    mistrza olimpijskiego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.