eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad › Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
  • Data: 2009-08-17 19:27:30
    Temat: Re: czy dobrze pisze ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza prad
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bulba008 pisze:

    > CZyli zrobie tak:
    > - zaraz po naotariuszu skladam ten wniosek o okreslenie warunkow przylacza
    > - nie zamawiam budowlanego, zamawiam docelowy 3 fazwy 16 kW
    > - czekam ok 2-3 lat na skrzynke na swojej dzialce

    Nie przesadzaj... :-) Najpierw musisz uzyskać tzw. warunki przyłącza
    energetycznego, a potem... ryczałtem płacisz za zrobienie - od
    zamówionych kW. Po zrobieniu :-)

    U mnie warunki przyłącza zajęły ze dwa miesiące, a montaż skrzynki... W
    listopadzie 2008 podpisałem umowę, a skrzynka stała już pod koniec
    kwietnia - jedynym utrudnieniem były warunki pogodowe, bo mogła stać
    wcześniej :-). Jakby to wszystko dodać jedno do drugiego, to nie
    wyszłoby więcej, jak cztery - pięć miesięcy.

    [..]

    > Pytania
    > - czy w skrzynce postawionej przez energetyke bedzie juz licznik?

    tak
    > chociaz jedno gniazdo do podlaczenia betoniarki, wiertarki itp

    nie - przynajmniej u mnie tak było - musiałem postawić drugą skrzynkę i
    w niej jest różnicówka oraz gniazda.

    pozdr
    robercik-us