  • Data: 2016-12-25 15:43:03
    Temat: Re: czy to grzyb?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Pod jedno gniazdo mam podlaczona myszke bezprzewodowa i dziala a
    > pod drugie podlaczylem na probe klawiature od kompa i tez
    > dzialala. Jest jeszcze wersja z dekoderem tv cyfrowej ale jej nie
    > mieli, na pilocie sa klawisze do zmiany kanalow.

    Pociskasz na nim wszystko zamiast monitora komputerowego
    czy tylko filmy i telewizję?

    Bo ja kiedyś miałem wizję dużego tv jako monitor z kanapy oddalonej
    2.5m ale wyszło że tv musi być naprawdę duży 60 cali to jeszcze mało.

    Na razie z braku $ przesiaduję w fotelu przed 40" jest fajnie ale nie
    do końca.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.