  • Data: 2018-02-22 06:46:20
    Temat: Re: czyszczenie studni - ciag dalszy
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-21 o 16:14, pierdofon pisze:

    > Juz pare razy ten czarny piasek mialem w wezu, dokladnie jak
    > piszesz"kiełbasa" . Odczekałem az sie nabierze wody i przeplukiwalem.

    Lepiej jakby pompa wisiała i frezowałbys nią dno. Dobrze czymś
    szturchac. Jesli niegłęboko (znaczy od lustra do dna), może lać od góry
    węzem ogrodowym i robic sajgon, który pompa wyrzuci. To musi trwać
    godziny, bo tylko rzadkie błoto da się tak wyniesc. Kazde głębsze
    zachłyśnięcie skutkuje zatkaniem węża (tak przynajmniej było na
    białorusince 450W).

    Metoda jest tak prosta w stosunku do złazenia ze szpadlem, ze warto
    spróbować

    Moze ten czarny piasek to populacja slimaków, którą przegapiłeś
    i która zamieniła się w proch? Biologa spusc na szelkach, będzie
    doktorat.
    --
    A S