  • Data: 2020-01-16 20:06:05
    Temat: Re: fotowoltanika - ostatnie podejście
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liściasty nie obrażaj się. Nie mam pomysłu na rozwiązanie Twojego problemu więc sobie
    żartuję.
    Tutaj niestety może okazać się, że nie mam wyboru i będę musiał postawić panele bo
    niczego innego (prądu) nie dostanę. Sąsiad już 3 rok walczy i poddał się. Stawia
    panele bo nie ma szans na podłączenie. Działkę ma w Parku Naturalnym i gmina mówi mu:
    NIE. Nie będą psuć krajobrazu więc już zaczął obliczać ile mu trzeba. U mnie na razie
    nie ma żadnego problemu bo jestem jeszcze na etapie kupowania działki ale słup z
    transformatorem stoi w niebezpiecznej odległości i może okazać się, że postawienie
    paneli będzie tańsze niż ciągnięcie linii. Dlatego tak bardzo mnie to interesuje. Na
    dopłaty nie mam żadnych szans (jeśli one w ogóle tu występują).