  • Data: 2020-01-25 00:31:20
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WS pisze tak:

    > Hm... nie pamietam juz, chyba z elektrocieplownia w Legu, wiec w
    > sumie lokalna, widze ja z okna ;)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrociep%C5%82ownia
    _Krak%C3%B3w
    > (jeszcze moglo byc ze Skawiny, ale chyba pozniej rurociag budowali
    > ???)

    W zimie takiej co już nie ma -20' elektrocieplownia chce przesłać
    ciepło więc podnosi temp wody czasem do 115'C i ciśnienie też jest
    podniesione więc trudno sobie wyobrazić żeby ktoś to zapodał na
    mieszkania. Rozdeło by grzejniki jak balony i poparzyło ludzi.
    Ze względów bezpieczeństwa nie wchodzi w grę.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.