    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Date: Thu, 7 Jun 2012 22:16:59 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    <c1.01.3W0qpY$1F4@mike.oldfield.org.pl> <jpu2h5$ntd$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W0v4H$1FN@mike.oldfield.org.pl> <jpu7po$9fr$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W57qF$1FY@mike.oldfield.org.pl> <4fcbdad5$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3W5m4p$1Fs@mike.oldfield.org.pl> <jqj6rv$p53$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W6R4K$1G1@mike.oldfield.org.pl> <jqnpbp$pv9$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W7Wpf$1G3@mike.oldfield.org.pl> <jqqm90$cdf$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W7Zds$1G7@mike.oldfield.org.pl> <jqqssb$bk6$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3W7bdB$1G8@mike.oldfield.org.pl> <4fd0fc4a$1@news.home.net.pl>
    <jqqv4n$fcf$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3W7chB$1GA@mike.oldfield.org.pl>
    <jqr1n6$oq5$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 22:08:16 +0200, Plumpi napisał(a):

    > I co napiszesz?
    > Ja adaś płaszczydupek wilokrotnie znieważałem i pomawiałem Plumpiego na
    > grupach dyskusyjnych, za co on odpłacił mi się tym samym.
    > Wobec powyższego proszę o ściganie Plumpiego z paragrafu .... KK i ukaranie
    > :)

    Jacusiu, jesteś nie dość, że cwelem, to jeszcze do tego ignorantem LD A co
    napisze, to juz moja sprawa, a wiedza której nie masz jest za droga, żeby
    było Cie na nia stać :D

    > Adasiu, już to przerabiałeś i była kupa śmiechu, bo policja cię olała jak
    > poczytała to co ty wypisujesz na grupach.

    Jacusiu, zyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Co innego gdybyś sam nie znieważał, nie pomawiał i przede wszystkim nie
    > prowokował takich zachowań. Ale w obecnej sytuacji nie masz najmniejszych
    > szans.

    Jacusiu, żyj dalej w swoim przekonaniu :D

    > Dokładnie tak samo może rozpocząć swoje pismo taborecik, ponieważ to on jako
    > pierwszy zaczał mnię znieważać na forum i pomawiać. Na szczęście grupy
    > dyskusyjne długo przechowują dowody.

    Na szczęście prawo, to nie to, co sie dobie wydaje, spłodzony w rynsztoku
    przez zapijaczone lesbijki kundlu.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356