    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki dalmierz?
    Date: Tue, 27 Oct 2009 13:38:16 +0100

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 08:34:19 +0100, Stolat napisał(a):

    > Być może, ale czy to nie jest tak, że to są zestawy promocyjne do innych
    > droższych urządzeń geodezyjnych? I sprzedają to osobno ,
    > Bo dośc dużo tego sie na allegro przewija.

    Tak samo dużo jak niebieskiego Boscha, Makity czy Festoola za 1/2-3/4 ceny,
    a te sprzęty (poza Makitą) są dostępne tylko przez specjalistyczne sklepy z
    narzędziami, nie kupisz ich nigdzie w supermarkecie. Dalmierze Boscha
    widzialem swojego czasu na allegro po 199 zł i 249 zł, a cena sklepowa
    wyższa o conajmniej 300 zł. Jeśli ktoś sprzedaje towar za 30% jego wartości
    i jeszcze na tym zarabia, to powiedz mi jak to jest możliwe - producent
    sprzedaje go za 1/4 ceny? Wolne żarty. To nie są kable elektryczne żeby
    ktoś dawał 75% rabatu.

    --
    best regards,
    scream