    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jaki piec kondensacyjny / 2 funk. ?
    Date: Sat, 9 Jul 2011 14:29:40 +0200

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:iv8qu2$lgh$1@inews.gazeta.pl...

    > ja bym brał viessmanna. To inwestycja na wiele lat a nie zakup
    > czajnika.

    a ja bym sugerował aby sie trzymać od Viessmanna jak daleko się da...

    przereklamowany bardzo drogi produkt o marnej jakości. No i lepiej aby sie
    coś nie zepsuło po gwarancji bo zawał po usłyszeniu ceny murowany.

    Szczytem sa duże kotły wiszące które Neli są odporne na niskie ciśnienie
    gazu, wersja sprzedawan w PL nie ma czujnika ciesnienia, efektem jest
    urwanie wirnika serwis odmawia naprawy gwarancyjnej jak podczas pomiaru
    stwierdzi że ciśnienie jest zbyt małe.