  • Data: 2009-08-26 17:12:22
    Temat: Re: kierbud razem czy osobno
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo wrote:

    > Jedyny nadzór obowiązkowy dla budowy domku jednorodzinnego to kierbud
    > ;-)

    i kierbuda należy zatrudnić własnego, chyba że wykonawca swojego daje gratis
    w cenie wykonawstwa to wtedy można pomyśleć o zatrudnieniu sobie inspektora
    nadzoru. Jeśli wykonawca za keirbuda chce ekstra opłaty to należy zatrudnić
    własnego kierbuda i spisać z nim sensowną umowę.

    Na małej budowie kier niezależny od wykonawcy tylko do inwstora nadzoruje w
    imieniu państwa prawidłowość prowadzonych robót budowlanych nie reprezentuje
    wykonawcy bo tych moga być dziesiątki przestańcie panowie pierdzielic
    bzdury. Aby czynił to w naszym interesie i z naszymi wymaganiami należy z
    nim spisać odpowiednią umowę!