    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kierbud razem czy osobno
    Date: Fri, 28 Aug 2009 21:38:44 +0200

    na102 wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Przeczytaj sobie ustawę. Jest tam czarno na białym napisane. Nie
    > pierdziel.
    >
    > A jeżeli ustawa Ci nie wystarczy to wystarczy zwykła logika. Kierbud
    > odpowiada za wszystko własnymi czterema literami. Obojętnie kto go
    > wynajął. Jak ekipa spierdzieli a on podpisze że OK. to będzie w żywe
    > oczy zapierać się że wszystko jest OK.

    ale jaki ma interes napisać że ekipa zrobiła dobrze skoro spierdzieliła?
    jeśli nie jest pracownikiem wykonawcy tylko opłacany jest przez inwestora i
    z nim ma umowę?

    > ciach.
    > Pozdrawiam,
    > Krzemo.
    >
    > No logika raczej by nakazywała aby kierbud nie podpisywał sie pod
    > spierdzieloną robotą skoro odpowiada za to,
    > natomiast kazdy kierbud powiazany z wykonawca to zrobi ze wzgledu na to

    no to ci kurna piszę że zatrudnianie kierbuda od wykonawcy to głupota.

    > ze nie gryzie sie ręki ktora karmi. Ja mam szczescie bo kierbud to
    > przyjaciel a wykonawcą jestem ja;)

    Wg tej pokrętenej logiki to inspektor też będzie trzymał sztamę z
    wykonawcami.