  • 1. Data: 2010-05-28 10:14:36
    Temat: masażer polskiej produkcji
    Od: jerszfa <j...@g...com>

    Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
    ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

  • 2. Data: 2010-05-28 10:51:39
    Temat: Re: masażer polskiej produkcji
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "jerszfa" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
    > ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

    No chyba nie ten? :p

    http://tiny.pl/htff3

    P.

  • 3. Data: 2010-05-28 12:44:47
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 28 Maj, 12:14, jerszfa <j...@g...com> wrote:
    > Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
    > ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

    Taki stacjonarny, z pasem? U moich rodziców stał, sprawny i kompletny,
    odezwij się na priv, mogę ich spytać czy jeszcze to mają i czy chcą
    sprzedać.

    J.