    From: "szamanista" <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Date: Tue, 26 Jun 2012 00:00:04 +0200

    Na rynku jest wiele rodzajów "skrętki UTP". Są różnej kategorii, są do
    różnego zastosowania. Różne kategorie klimatyczne. I różny kolor. Skieruj to
    pytanie do producenta. A jesli nie znasz producenta, tylko kraj pochodzenia
    to... chyba do ambasady.
    Jak robisz dla siebie to tylko Ty bedziesz miał kłopoty. Jeśli na sprzedaż
    to mam nadzieję, że taki numer nie przejdzie w trakcie odbioru.

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jsa0qc$m6i$1@usenet.news.interia.pl...