  • 41. Data: 2017-01-30 13:21:26
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 10:45, nadir pisze:

    > Widzę, że pacjent 13d, to doskonały target na termowentylatory BORA lub
    > iFarelka.

    przeczytałeś moją odpowiedź z 10:33 i kilka innych i i tak postanowiłeś
    zrobić z siebie idiotę?

    Łukasz

  • 42. Data: 2017-01-30 14:32:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 13:21:29 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:

    > przeczytałeś moją odpowiedź z 10:33 i kilka innych i i tak postanowiłeś
    > zrobić z siebie idiotę?

    co za gosc :/ bądz łaskaw zawsze uzywac tego samego nicka byśmy mogli cie omijac
    szerokim łukiem. Mozemy pogadac ale warunek podstawowy to kultura - wyzywajac od
    idiotów nie zachecasz do kontakow z tobą.

    b.

  • 43. Data: 2017-01-30 14:32:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-30 o 13:21, ddddddddddddd pisze:

    > przeczytałeś moją odpowiedź z 10:33 i kilka innych i i tak
    > postanowiłeś zrobić z siebie idiotę?

    Widziałem wszystkie, i jak na razie, to widzę, że sam jesteś idiotą i
    burakiem zarazem.
    Dostałeś od razu odpowiedź, nie zrozumiałeś jej czy jest nie jest po
    twojej myśli, wisi mi to.
    Idź na pl.sci.inzynieria, tam ci coś dobiorą.

  • 44. Data: 2017-01-30 14:33:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj na drzewo ddddddddebilu.

  • 45. Data: 2017-01-30 16:54:01
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 14:32, Budyń pisze:

    > co za gosc :/ bądz łaskaw zawsze uzywac tego samego nicka byśmy mogli cie omijac
    szerokim łukiem. Mozemy pogadac ale warunek podstawowy to kultura - wyzywajac od
    idiotów nie zachecasz do kontakow z tobą.

    to że używacie bardziej wyrafinowanego słownictwa, to nie znaczy że mnie
    nie obrażacie. Obrażacie mnie dokładnie tak samo, tylko zamiast pisać
    'idiota' piszecie 'target na Bora'.
    Tak ciężko zrozumieć, że ktoś może mieć negatywne doświadczenie z jakimś
    termowentylatorkiem i odpowiedź kogutka że coś co widział w sklepie czy
    w internecie więc dla niego jest super nie jest żadną odpowiedzią? W
    szczególności że kogutek ma zdanie o wszystkim i wszystko wie najlepiej.
    Przepraszam za to że wyzwałem was od idiotów. Jesteście idealnym
    targetem szkoły podstawowej i kupilibyście gówno w papierku (bo rozumiem
    że tak w waszym środowisku można obrażać, ale napisać wprost już nie)?
    Miło? ZANIM ja zacząłem pisać co o was myślę, wy napisaliście mi to
    samo, tylko nie dosłownie.

    Łukasz

  • 46. Data: 2017-01-30 16:54:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Spierdalaj na drzewo ddddddddebilu.

    a ty do kurnika kogutku

    Łukasz

  • 47. Data: 2017-01-30 17:07:16
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 16:54, ddddddddddddd pisze:
> [...]

    z resztą ty mi odpowiedziałeś normalnie i było to dla mnie
    wystarczające, po czym nadir zaczął mnie obrażać

    Łukasz

  • 48. Data: 2017-01-30 18:30:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chociaz sobie w kurniku kurki podmucham a ty na drzewie bedziesz marszczyl freda.

  • 49. Data: 2017-01-30 20:01:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Chociaz sobie w kurniku kurki podmucham a ty na drzewie bedziesz marszczyl freda.

    "bardzo ładnie się pan przedstawił przed milionami słuchaczy..."

    Łukasz

  • 50. Data: 2017-01-30 22:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tu nie ma milionow tylko kilka, moze kilkanascie osob. Znaja mnie tak jak ja ich
    znam. I wiesz co palancie? Oni caly czas ze mna gadaja. Z Budyniem mamy na innej
    grupie inne zdania. Z innymi tez sie nie raz pochlalem. I Budyn mnie teraz broni.
    Spokojnie mozesz sie udac na drzewo.