  • Data: 2010-10-11 09:45:06
    Temat: Re: odgłos ogrzewania podłowgowego
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Paź, 10:05, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Czy to normalne że słychac spory szum wody czy hydraulik cos źle zrobił? :)
    > troszke mnie to wkurza a grzejniki na poddaszu tez cichutkie nie są

    U mnie podlogowka absolutna cisza. Cicho bylo juz jak rurki lezaly na
    styropianie, jeszcze przed zrobieniem posadzek - w czasie testow.
    Szumiec tylko na poczatku moze przy rozdzielaczu, dopoki sie uklad nie
    odpowietrzy. Szumi, jak babelki powietrza uderzaja o cos - w samych
    PEXach raczej nie maja o co uderzac bo scianki sa gladkie,
    zaokraglone, bez kantow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.