    Subject: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nsb5i3$ddp$1@dont-email.me> <nsb6de$l7m$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nsenig$96j$2@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <nsg0bf$910$2@news.icm.edu.pl>
    <57eb9f50$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsgdqi$910$4@news.icm.edu.pl>
    <57ec30dc$0$5152$65785112@news.neostrada.pl> <nshceq$bb3$1@dont-email.me>
    <57ec39ad$0$5156$65785112@news.neostrada.pl> <nsin6f$j06$1@dont-email.me>
    <57ecede7$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsisfr$3fg$1@dont-email.me> <57ed17d0$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsj5b6$16i$1@dont-email.me> <57ed4689$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsjmc8$1d2$1@dont-email.me>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Thu, 29 Sep 2016 22:25:39 +0200

    W dniu 2016-09-29 o 20:26, masti pisze:

    > bo miałbys jakieś doświadczenie zanim napisałeś:"A kilkanaście/dziesiąt
    > lat temu to jak długo działało?"

    Napisałeś, że coś jest standardem, bo działa od kilkudziesięciu lat, ale
    zawsze jest ten początek od którego coś się zaczyna a potem kończy.
    Gdyby ludzie nie patrzeli w bok i nie szukali czegoś nowego, a przede
    wszystkim nie próbowali ułatwić sobie życia, to nadal byśmy siedzieli na
    drzewach.

    > to po co tu piszesz?

    Puki istnieje, to piszę, jak przestanie istnieć, to może przerzucę się
    na coś innego. Masz coś przeciwko?

    > jedzcie gówno. Miliardy much nie mogą się mylić.

    Ładny slogan, ale są jeszcze inne bajki jak chociażby o Galileuszu czy
    Koperniku.

    > Ty wolisz kolorowe mrugające strony ja prosty interfejs tekstowy.

    Tekstowe też nie sprawiają mi problemu, ale zauważam trend, który
    promowany jest przez wszechobecne dziś urządzenia dotykowe. Choć sam ich
    póki co unikam, to wygląda na to, że to one wyznaczają i będą wyznaczać
    nowe standardy. Czy to się komuś podoba czy nie.

    > Ale możemy się rozstać. bez żalu z mojej strony

    A to myśmy się kiedyś zbliżyli?