    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Date: Fri, 30 Sep 2016 01:05:01 +0200
    <nsb5i3$ddp$1@dont-email.me> <nsb6de$l7m$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nsenig$96j$2@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <nsg0bf$910$2@news.icm.edu.pl>
    <57eb9f50$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsgdqi$910$4@news.icm.edu.pl>
    <57ec30dc$0$5152$65785112@news.neostrada.pl> <nshceq$bb3$1@dont-email.me>
    <57ec39ad$0$5156$65785112@news.neostrada.pl> <nsin6f$j06$1@dont-email.me>
    <57ecede7$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsisfr$3fg$1@dont-email.me> <57ed17d0$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsj6if$9sf$1@node2.news.atman.pl>
    <57ed4849$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 18:58, nadir pisze:

    > Co znaczy uznanych? Większość, którzy używają fejsbuka i gugla uznaje
    > ich "standardy", i uważają je za najlepsze.

    Piszesz w usenecie a nie na facebooku. Chcesz facebooka to go masz. Tak
    samo jak np. fan bigosu nie jezdzisz do Grecji i nie wciskasz Grekom, ze
    ich owoce morza smakuja jak goowno, tylko je co daja, albo ciagnie w
    walizie ze soba. Do dzungli tez nikt nie ma pretensji, ze w glebi trzeba
    jesc malpy. Tylko ma sie pretensje do grupy, ze broni sie przed kretynami.

    > Moja matka nadal wysyła karki pocztowe na święta, czasem list papierowy
    > napisze, bo to uznany przez nią i jej pokolenie standard. Czy mamy się
    > wrócić z tego powodu do gołębi pocztowych?

    Ale co to za przyklad? Chcesz to piszesz na papierze, nie chcesz to nie
    piszesz. Tu tez nie musisz jak Ci zasady nie pasuja. Przymusu nie ma.
    Przyszedles sam do spolecznosci, ktora uznala pewne zasady to sie do
    nich stosuj. Bez obrazy, nie pasuja to pisz facebooka a nie wymagasz, ze
    wszyscy dopasuja sie do Twoich wymagan, wymagan Kogutka permantnie
    piszacemu jak tylko jemu sie podoba i wymagan kazdego kolejnego z
    osobna, wpadajacego na coraz oryginalniejsze pomysly. Tak ma byc lepiej,
    przejrzysciej, wygodniej? Ciecie cytatow naprawde tyle sprawia wysilku,
    ze trzeba pisac elaboraty na tak oczywiste sprawy jak kultura?

    > Internet i jego usługi nie jest i nigdy nie był sztywny, i dlatego
    > ciągle ewoluuje a razem z nim, mniej lub bardziej uznane, standardy.

    Jasne jest, ze np. ogranicznie przepustowosci dzis praktycznie nie
    istnieje. Ale przestrzeganie zasad ulatwiajacych nam wszystkim
    korzystanie chyba nie jest niczym zlym? Lepiej siedziec jak w sianie,
    czy lepiej miec porzadek? Ostatecznie o to w tym chodzi.

    Pozdro.. TK