    From: "Plumpi" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Date: Tue, 15 May 2012 08:24:13 +0200

    sion-forums@ynmk20...

    > Może nie zauważyłes ale autor postu napisał że instalacje zrobił mu
    > fachowiec, legalnie działajaca firma i wystawili mu fakturę.

    Może nie zauważyłeś, ale informacja, że robił "fachowiec" pojawiła się
    później, po mojej wypowiedzi i jakoś nigdzie nie widzę informacji, że autor
    wątku otrzymał fakturę.
    Skoro jest tak jak piszesz to w czym jest problem?
    Trzeba brać za dupę tego "fahofca" i niech naprawia szkody. Wymienia
    elementy instalacji na takie jakie być powinny i niech pookrywa koszty
    osuszania oraz remontu. Gdyby to padło na mnie to nawet bym się tego nie
    dotknął. Wezwałbym tego "fahofca". Ustalił termin usunięcia błędów
    wykonawczych oraz szkód. W razie niewywiązania się, sprawę skierowałbym do
    sądu, wcześniej zgłaszając sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.

    Jak dla mnie to nie był żaden fachowiec, ale partacz.