  • 21. Data: 2009-07-18 20:45:59
    Temat: Re: pestki moreli
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Nie słuchaj Mirzan.
    > To trzeba koniecznie zutylizować
    > Ja się tym zajme profesjonalnie. Pokryje koszty utylizacji. Prześlij ten
    > 5litrowy pojemnik zapełniony nalewką na mój adres.
    > Mirzan to amator- tyulko ja dokonam profesjonalnej utylizacji.

    Niszczycielu,chcesz popełnić zbrodnię na tworach przyrody.Ja całkiem
    bezinteresownie chcą poświęcić się dla nauki.Mogę się zobowiazać,co wieczór
    zażywać 50ccm tej toksyny i co tydzień składać raport,o wystąpujących objawach
    zatrucia.
    mirzan

  • 22. Data: 2009-07-18 21:07:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:03:12 +0200, michalek napisał(a):

    > A tak z ciekawości w jakim celu masz zamiar jeść te pestki (nigdy
    > nie próbowałem).
    > Są szczególnie smaczne? czy zdrowe na coś?

    Na kasztana ;-)

  • 23. Data: 2009-07-19 04:38:15
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Na kasztana ;-)

    Na kasztana najlepsze dynie, a zwłaszcza olej zimnotłoczony z nasion
    (zielony) - można uzywać do sałatek... Czyli przyjemne z przyjemnym i na
    dodatek pożyteczne, a czasem konieczne po 40-ce...
    Aby nie dostać księżej choroby trzeba spuszczać z krzyża i olejkami
    smarować...

  • 24. Data: 2009-07-19 12:26:46
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    michalek pisze:

    > Są szczególnie smaczne? czy zdrowe na coś?

    Może ?
    > http://www.prosalute.info/forum/viewtopic.php?f=6&t=
    1492&start=0

    Pozdrawiam, Barbara

  • 25. Data: 2009-07-21 16:57:33
    Od: "p47" <g...@w...pl>

> [...]
    > wieczór
    > zażywać 50ccm tej toksyny i co tydzień składać raport,o wystąpujących

    Jako humanista nie dopuszczę, aby ktos cierpiał za mnie!
    Nie zgodze się tez na utylizację, bo nie masz na to certyfikatu
    unijnego..;-)

    Sam się bedę musiał poswięcić (+ ewentualnie dam flaszeczkę tesciowej..;-)

    p47