  • 1. Data: 2009-04-14 19:50:55
    Temat: [piątek] nie czepiajmy się
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-04-15 07:39:25
    Temat: Re: [piątek] nie czepiajmy się
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

  • 3. Data: 2009-04-15 08:13:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gs2pdq$pos$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem czy było:
    > http://www.joemonster.org/art/11315/Taki_drobny_szcz
    egol

    Monatz był na pianke czy tasme rozprężna;)))?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-04-15 08:16:57
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > http://img2.vpx.pl/up/20090415/fachowcy1.jpg
    > http://img2.vpx.pl/up/20090415/fachowcy2.jpg

    Male okno (czesc gorna) z duzym wywietrznikiem
    (czesc dolna).

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-04-15 10:01:55
    Temat: Re: nie czepiajmy się
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Monatz był na pianke czy tasme rozprężna;)))?
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    No i nie ma folii na oknach.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2009-04-15 16:26:20
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    A to gady, paroizolacji nie dali...

    T.

  • 7. Data: 2009-04-15 16:32:25
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Alti <a...@g...pl> wrote:
    > Nie wiem czy było:
    > http://www.joemonster.org/art/11315/Taki_drobny_szcz
    egol

    A to znacie?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f0852aeed4
    e39aac.html

    Ze dwa lata temu to przedstawiałem dostawszy zdjęcie realizacji od
    znajomego architekta :-)
    (dla mało spostrzegawczych: trzeba znaleźć jedną istotna różnicą
    między schodami w projekcie i w realizacji)

    J.

  • 8. Data: 2009-04-18 12:43:52
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]

    > znajomego architekta :-)
    > (dla mało spostrzegawczych: trzeba znaleźć jedną istotna różnicą między

    Niewątpliwie twój znajomy architekt dał ciała w tym projekcie.
    Jak widać z rysunku, przespał on kilka lekcji rysunku technicznego w szkole
    średniej, nie mówiąc już o studiach :)

  • 9. Data: 2009-04-18 20:09:38
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> wrote:

    > Niewątpliwie twój znajomy architekt dał ciała w tym projekcie.
    > Jak widać z rysunku, przespał on kilka lekcji rysunku technicznego
    > szkole średniej, nie mówiąc już o studiach :)

    Nie wiem, na stopie zawodowej go nie znam, ale sądząc po wielkości
    pracowni, jaka ma i obrotach, jakie osiąga, chyba nie jest z nim
    znów tak źle :-)
    A co konkretnie Ci się w tym fragmencie rysunku nie podoba? Bo ja -
    laik nie miałem wątpliwości co jest czym na tym rysunku od
    pierwszego spojrzenia, fachowiec jak widać niespecjalnie.

    J.

  • 10. Data: 2009-04-18 22:26:44
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > nie miałem wątpliwości co jest czym na tym rysunku od pierwszego
    > spojrzenia, fachowiec jak widać niespecjalnie.

    Nie podoba mi się to, ze używa on linii o jednej szerokości, rozróżniając je
    tylko barwą.
    Do rysowania linii obrysowych, krawędziowych używa się "linii grubych".
    Natomiast wszelkie linie pomocnicze, wymiarowe, kreskowanie wykonuje się
    "liniami cienkimi".
    Linia cienka = 1/2 grubości lini grubej.
    Choć fakt, że umiejąc choć trochę czytać rysunki techniczne, nie można było
    zinterpretować, że tam miał być ten skośny stopień, a już przybajmniej
    powinny się pojawić wątpliwości.
    Ale skoro mamy się czepiać to czepmy się wszystkich, którzy popełnili błędy
    :)