    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piec z zamkniętą komorą - jakie przepisy?
    Date: Wed, 13 Aug 2014 08:16:55 +0200

    > Drugi kanał to i tak musiał być podczas użytkowania "junkersa". Jeżeli
    > go nie ma to nie wolno jest użytkować tego "junkersa".
    nie. tzn wtedy gdy założono piec, nie było takich przepisów. mało tego,
    w kuchni jest piec węglowy z blachą do gotowania zupy w garnkach!

    > Jeżeli chodzi o możliwość zainstalowania kotła z zamkniętą komorą to z
    > reguły jest to możliwe bez większych problemów, ale podajesz za mało
    > informacji.
    > Czy jest to dom wielorodzinny czy też jednorodzinny?
    blok mieszkalny wielorodzinny, najwyższa kondygnacja
    > Czy do tego samego kanału spalinowego podłączone są inne piecyki gazowe?
    tego nie wiem, ale o ile mi wiadomo zgodnie z dzisiejszymi przepisami - nie.
    > Jakie jest pole przekroju komina?
    tego nikt nie wie. zakładam ze minimalne możliwe
    > Jakie jest zapotrzebowanie na moc grzewczą?
    5kw wystarczy, ale nie wiem czy tak mały się da kupić

    ToMasz