    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pieczone kartofelki
    Date: Mon, 25 Jan 2010 05:10:52 -0800 (PST)

    > Szpaki załatwiają problem robaków, problem czereśni zresztą też ;)

    a propos szpaków...
    próbowałem je zaprząc do pracy przy jabłonkach, bo większość owoców
    bez oprysku była robaczywa, zrobiłem budki na szczycie każdego drzewa,
    pierwszego roku, nie spodobały im się chyba... następnego przyleciały,
    wychowały młode i pracowały ciężko, nie powiem żeby coś się poprawiło,
    robaki jak były tak i nadal żarły jabłka, jedynie sąsiad
    zasygnalizował, że jego czereśnia, ma może i mniej owoców ale za to
    bez robaków... :-)

    pozdrawiam
    s_13