  • Data: 2019-08-21 22:21:06
    Temat: Re: płyta indukcyjna
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 sierpnia 2019 14:59:28 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    gastronomii uzywa sie powszechnie piecow konwekcyjnych. To nic innego jak duzy albo
    bardzo duzy piekarnik w ktorym mozna ustawic wiecej parametrow niz w domowym
    piekarniku. Gotowanie zup w piecach konwekcyjnych to standard.

    > Ja nie polemizuje z umiejętnością wykorzystania medium, tylko z pisaniem
    > że elektrony ogrzewają gorzej od węglowodorów.

    No to zamiast koca elektrycznego bierz miedzy nogi mala lutownice.

    To i to ma 30-100W.

    Chyba nie bardzo rozumiesz co inicjalnie bylo na mysli.