  • 1. Data: 2015-12-22 15:51:50
    Temat: program "usterka"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Tak mnie naszło, bo ostatnio jakoś ze dwa razy natrafiłem skacząc po
    kanałach i mnie to zaciekawiło.

    Jakie macie zdanie na ten temat? Jest to ustawione czy na poważnie?

    To, że wybierają samych "asów" do emisji to wiadomo, ale kurde, żeby na
    takich trafić, to chyba naprawdę trzeba się naszukać...

    Z drugiej strony, to z tego co widziałem, to chodzi o jakieś bardzo
    proste sprawy typu przyklejenie lustra czy montaż barierki na 2 śruby i
    ci "fachowcy" to raczej jakiś plankton niż normalne firmy budowlane.

    Aczkolwiek to co się tam dzieje napawa grozą i w sumie optymizmem - jak
    mnie wywalą z roboty, to też otworzę taką firmę, bo gorszy od nich nie
    będę hahaha

  • 2. Data: 2015-12-22 16:02:26
    Temat: Re: program "usterka"
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 15:51, twistedme pisze:
> [...]
    >
    > Aczkolwiek to co się tam dzieje napawa grozą i w sumie optymizmem - jak
    > mnie wywalą z roboty, to też otworzę taką firmę, bo gorszy od nich nie

    Ja obecnie nie oglądam, ale jako wówczas serwisant komputerowy oglądałem
    odcinek dotyczący właśnie naprawy komputera wiele lat temu. I generalnie
    nic dziwnego, że większość "fachowców" wówczas się wyłożyła, a jeden
    tylko naprawił, który zwęszył "usterkę". Bo awarią, którą tam
    zasymulowano nie miała prawa w żaden sposób wystąpić w realnym świecie,
    przy takim a nie innym użytkowniku, mówiącym taki, a nie inny scenariusz
    tego co się działo.
    Od tego czasu mocno sceptycznie podchodzę do tego co się w tym programie
    dzieje, bo skoro w mojej branży tak przekombinowali, to pewnie robią to
    też w innych.

    Z drugiej strony osobna kwestia, że czasem widać właśnie, że jakieś
    proste czynności, a "fachowcy" po prostu dają ciała na całego...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2015-12-22 16:07:40
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 16:02, Kżyho pisze:

> [...]
    >
    > Z drugiej strony osobna kwestia, że czasem widać właśnie, że jakieś
    > proste czynności, a "fachowcy" po prostu dają ciała na całego...

    Tak, faktycznie kiedyś było chyba inaczej, bo tam były właśnie USTERKI,
    a teraz, przynajmniej w tych co ja widziałem, to chodziło o zamontowanie
    a'la balustrady z 3 desek, demontaż/montaż drzwi prysznicowych i montaż
    drewnianych drzwi składanych. Materiał jest przygotowany, mają przyjść z
    narzędziami i zrobić.

    Można oglądać:

    http://player.pl/programy-online/usterka-odcinki,928
    /

  • 4. Data: 2015-12-22 16:23:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Można oglądać:

    Gdyby nie to, że idiota prowadzący potrafi najpierw się wyśmiewać, a potem
    przyznać rację. Klasyczny produkt dla pożeraczy hamburgerów. Czyli niezbyt
    wysokich lotów rozrywka, nic więcej.

  • 5. Data: 2015-12-22 16:34:13
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 16:23, Ghost pisze:

> [...]
    > potem przyznać rację. Klasyczny produkt dla pożeraczy hamburgerów. Czyli
    > niezbyt wysokich lotów rozrywka, nic więcej.

    Rzeczywiście, maniera prowadzącego "usterkę" bardzo przypomina mi tego
    lektora z "uwaga pirat", którego to właśnie przez te uwagi "głosu" nie
    jestem w stanie oglądać :) Szkoda mi nerwów.

  • 6. Data: 2015-12-22 16:37:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Aczkolwiek to co się tam dzieje napawa grozą i w sumie optymizmem - jak
    > mnie wywalą z roboty, to też otworzę taką firmę, bo gorszy od nich nie

    Chyba na elektrodzie ktoś opisywał jak stał się mimowolnym bohaterem
    "usterki" - sprawa z TV i magnetowidem. Więc częściowo nie jest to
    reżyserowane.

    Inna sprawa, że usterki są przekombinowane i ten fachowiec co je sam
    przygotowywuje, to na pewno by ich sam lepiej i szybciej nie naprawił.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-12-22 16:39:48
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 16:37, yabba pisze:
> [...]
    >
    > Inna sprawa, że usterki są przekombinowane i ten fachowiec co je sam
    > przygotowywuje, to na pewno by ich sam lepiej i szybciej nie naprawił.

    Faktycznie powinni zmienić chyba tytuł, bo mówicie o tej starszej
    wersji, gdzie specjalnie coś niszczyli i wołali fachowca, żeby naprawił.
    Jak ja teraz oglądałem te 2-3 odcinki, to nie chodziło o naprawę tylko o
    montaż przygotowanych (w zasadzie nawet praktycznie na wymiar elementów).

    Znalazłem nawet ten odcinek o balustradzie:

    http://player.pl/programy-online/usterka-odcinki,928
    /odcinek-4,S07E04,36953.html?atpl#play

  • 8. Data: 2015-12-22 18:00:29
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > lektora z "uwaga pirat", którego to właśnie przez te uwagi "głosu" nie
    > jestem w stanie oglądać :) Szkoda mi nerwów.

    =================
    Podpisuję się za powyższymi wpisami obiema rękami.
    Także przytoczę ten odcinek z poprzekładanymi kabelkami i późniejszym
    stwierdzeniem, że "przed chwilą działało".
    Niech ci spece od komentarzy spóbuja sami się w takiej sytuacji postawić.
    Albo wezwanie pijaczka do układania czegokolwiek i nazywanie go fuszerem.
    Przecież to był zwykły szczątek, a fuszerem był zleceniodawca.
    Ogólnie - jak to się mówi - tania (tandetna) komercja w TV.

  • 9. Data: 2015-12-22 19:11:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 16:07:42 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

> [...]
    > a'la balustrady z 3 desek, demontaż/montaż drzwi prysznicowych i montaż
    > drewnianych drzwi składanych. Materiał jest przygotowany, mają przyjść z

    Widzialem odcinek gdzie mieli zamontowac prosta laweczke. Geniusze wbijali
    wkrety mlotkiem w drewno :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2015-12-22 19:46:34
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.12.2015 o 19:11, Adam Sz. pisze:

    > Widzialem odcinek gdzie mieli zamontowac prosta laweczke. Geniusze wbijali
    > wkrety mlotkiem w drewno :-)
    > pozdr.

    "- po co wkręty do drewna mają nacięcie?
    - żeby się młotek nie ślizgał"